【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

出埠一個月老公無探班 王敏奕自爆與羅子溢拍親熱戲

發佈時間: 2023/08/09

王敏奕(Venus)昨日以代言人身份出席醫美活動,她透露最近正在馬來西亞拍攝新劇《家族榮耀之繼承者》,與羅子溢有感情綫,並且有不少親熱戲,令Venus大呼緊張。

王敏奕昨日身穿一襲金色低胸晚裝現身活動,她透露今次專程向《家族榮耀之繼承者》劇組請假返港,今天便返回馬來西亞繼續拍劇。Venus開心表示︰「我去咗一個月,第一次出埠拍劇去咁耐,演員之間感情好好,同陳瀅、陳靜成日約埋去coffee shop,或者去食好嘢,好似去旅行咁;余安安每次都會叫埋我去食嘢,但我身體虛弱,去到大馬病咗一個星期,可能因為酒店冷氣太勁吹親。」

約曾國祥撑枱腳

Venus在劇中與羅子溢最多對手戲,大家是上司下屬關係,同時有感情綫,她稱︰「我同佢係第二次合作,上一次係《婚後事》,今次唔算多激情戲,但一返到去就要拍一場親熱戲,我都幾緊張,因為唔知羅老師會點發揮。」問到老公曾國祥可有飛馬來西亞探班?Venus笑言︰「佢都好想飛去大馬,但唔係探我,而係去食嘢!」她又透露老公剛從外地參加影展返港,兩口子已經分開一個月,所以昨天放工後相約老公食飯撑枱腳。

採訪、攝影︰倪小珊

美術︰李明

出埠一個月老公無探班 王敏奕自爆與羅子溢拍親熱戲

王敏奕和曾國祥結婚四年聚少離多,十分珍惜相聚時光。(資料圖片)

出埠一個月老公無探班 王敏奕自爆與羅子溢拍親熱戲

《家族榮耀之繼承者》陣容鼎盛。(微博圖片)