【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

自認夠可愛 陳凱琳拒為鄭嘉穎追B女

發佈時間: 2023/08/04

陳凱琳(Grace)昨日出席煮食爐活動,她透露早年為無綫《美女廚房》任嘉賓後,曾被嘲是「地獄廚神」,令她決心學烹飪,誓要搣甩污名。她說︰「我依家可以煮得一手好餸畀屋企人,老公(鄭嘉穎)都讚我廚藝。(嘉穎喜歡哪些菜式?)我鍾意煮牛扒,但老公唔食牛,我就學整豬扒,開頭唔識煮,出面煮到金黃色,但切落去係生嘅,依家就煮到一手好豬扒出嚟。」

談及本月12日是Grace與嘉穎結婚五周年紀念,15日是嘉穎的54歲生日,16日則是Grace父親牛一,Grace表示會一次過慶祝︰「結婚周年我諗過親自下廚,但我哋兩個好耐無去拍拖,生日同小朋友一齊過,但結婚周年真係想被人哋服侍。」Grace戲言屆時只會買一份禮物及一個生日蛋糕,問到可會送個B女給老公當禮物?身為三子之母的Grace即說︰「嘩,唔使啦,我咁可愛!」此外,她大讚同場出席活動的吳愛子打扮優雅,反而自己打扮如「細路女」。

採訪、攝影︰Steven

自認夠可愛 陳凱琳拒為鄭嘉穎追B女

陳凱琳以一身熱爆Barbie少女look亮相。