【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

否認被認錯作林峯 吳卓羲呻慘變「吳卓義」

發佈時間: 2023/07/24

久未在港露面的吳卓羲(Ron)昨日現身書展,支持資深經理人JoJo推出的新書《毛孩契約︰我用了18250天走到大樹下》簽書會。Ron透露五年前颱風山竹襲港,他曾到大樹下狗場幫忙善後,平時亦有捐贈狗糧。Ron自揭家中領養了11隻貓︰「有啲係朋友送、有啲喺垃圾房執番嚟,最頭痛係我媽咪,女仔又唔帶返嚟,淨係帶啲小唐貓返去。」隨即被問到與緋聞女友菊梓喬關係如何?Ron避談但承認大家有聯絡。談到好友黃宗澤和蔡潔的緋聞,Ron就大方回應︰「我覺得佢哋唔係拍拖,我同佢哋一齊食飯都無異樣。」

另外,談及早前出席廣州活動時,Ron在混亂情況下保護粉絲兼合照,獲網民激讚,他表示︰「好多人喺其他地方去廣州,人哋都係想要影張相。(有人誤認你係林峯?)唔係,個粉絲想問林峯、黃宗澤喺邊,佢哋點會嗌錯!」不過Ron自爆到現時仍有人叫他做「吳卓義」,亦讀錯其英文名,令他大感無奈,「我無理由話自己係王羲之個羲㗎。」

採訪、攝影︰Steven

否認被認錯作林峯 吳卓羲呻慘變「吳卓義」

JoJo(右三)出書獲梁梓禧、Ron和鄭文等撑場。