【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

拍拖睇戲驚爆緋聞 許家傑否認秘戀李芷晴

發佈時間: 2023/07/19

無綫處境劇《愛‧回家之開心速遞》收視高企,劇中的「送水輝」許家傑與「龍力蓮」林淑敏是恩愛夫妻,但現實中許家傑卻被爆戀上「秘書Elaine」李芷晴。有周刊拍得許家傑與李芷晴拍拖睇戲,昨日許家傑回應本報時否認戀情,強調雙方只是朋友;李芷晴亦表示視男方為前輩。

《愛‧回家》的「送水輝」、「Elaine」兩個角色,在劇中風馬牛不相及,不過昨日許家傑及李芷晴驚爆戀情。有報道拍得二人早前到銅鑼灣一間戲院拍拖欣賞西片《調教你處男》,為避途人目光,他們先在附近撑枱腳,再前後腳現身戲院,令不少劇集粉絲大表驚訝。不過,許家傑否認緋聞︰「唔係追求佢,我哋係普通朋友,雜誌影到當日係電影優先場,好多藝人朋友出席。」他澄清當日除了自己與李芷晴外,其實還有簡家麒及何泳芍一齊睇戲。二人可有發展空間?他只表示︰「雖然我係公眾人物,不過私人生活一向都唔講,自己係演員,大部分時間投入工作,呢幾年盡力做好作品畀大家睇,做好演員呢份工。」他強調跟李芷晴是朋友,日後拍劇或朋友聚會也不會尷尬。

李芷晴讚送水輝好前輩

另一邊廂,李芷晴同樣否認拍拖︰「唔係呀,(許家傑)只係一個普通朋友同埋一個好好嘅前輩。發展空間就唔諗咁多啦,因為想focus(專注)番喺工作上多啲。」她表示「Elaine」一角近日在劇中加入「尋寶圖」,增加演出機會,下月亦會開拍新劇︰「我都要開始着手準備溫習劇本,暫時都係專注喺工作上,希望表現得更好畀觀眾睇。」

撰文︰Steven

美術︰梁政敏

拍拖睇戲驚爆緋聞 許家傑否認秘戀李芷晴

許家傑與李芷晴屬俊男美女,身形同樣有睇頭。(IG圖片)

拍拖睇戲驚爆緋聞 許家傑否認秘戀李芷晴

二人被指拍拖睇戲當日,其實尚有簡家麒及何泳芍結伴同行。(IG截圖)