【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

「有線一哥」受抗癌女友影響人生觀 李尚正無意離巢︰身心健康最重要

發佈時間: 2023/07/14

從有線電視、奇妙電視、香港開電視,到現在的HOY TV,李尚正20年來依然堅守「有線一哥」位置,從沒想過離巢的他,坦言安於現狀,因不想工作太辛苦。原來他的圈外女友一直積極抗癌,更影響他的人生價值觀,不再只看重外表或金錢。

李尚正除了是專業主持,早前他在電影《死屍死時四十四》中飾演保安一角,令大家想起他曾是周星馳班底之一(演員兼幕後創作)。他自言踏入電影圈,全是因緣際會,「好似同周星馳合作,後來先知星爺得閒就睇娛樂新聞台,咁啱見到我同林海峰04年嘅節目《有個娛樂乜人台》,呢啲機會係買唔到,竟然咁巧合!」

拍電影機會難得,何以仍留在有線?李尚正說︰「有線電視執笠消息傳咗好多年,但我仍然出緊呢間公司嘅糧,咁代表一定有佢嘅經營之道。我無做過TVB藝員,但聽聞都幾辛苦,我唔可以開太多工,太多嘢做我會唔開心,我覺得HOY TV或者有線電視比較人性化。」他主持的王牌節目《臥底旅行團》和《空間改造王》大受歡迎,「有時搭車,都有乘客問我係咪《空間改造王》主持,雖然講唔出我個名,但我已經非常開心。」

望為娛樂圈貢獻力量

多年來,李尚正的最佳拍檔是盧頌恩(妹頭),他笑指不時被網民追問他們的感情發展,但他們各自心有所屬。李尚正有一位拍拖18年的圈外女友,但女友因患癌而拒婚,二人保持情侶關係至今。「當初我女朋友知道患癌,反應梗係晴天霹靂!我要扮到好淡定,同佢講唔使擔心,去搵醫生啦!」他指女友當時跟十多人試新藥,其他人先後不幸離世,「如果係我,我一定辭職去旅行,唔好再捱;但女友唔同,佢心態係『一定要活着』,因為佢仲有好多嘢想做。」女友現時跟癌症共存,可能隨時復發,「但都要保持心態,無論病變或有任何變化,最重要係捉緊信念。」

女友積極面對病魔,令李尚正改變價值觀,「以前我認為賺錢至上,上鏡就要靚仔…後來覺得健康最重要,係指身體同心態上嘅健康。事業上唔期待加好多人工,可能會加少少啦,如果我留喺呢行,盡量為娛樂圈貢獻力量,等大家輕鬆一下或者有所選擇,咁樣已經好開心!」是否無意離巢?他笑言︰「我承諾,如果HOY TV唔裁員,我都希望留低…當然有各種因素,我真係懷疑會裁走我哋咩?因為只係剩番兩個人,就係我同妹頭!」

一按睇片

撰文︰娛樂組

採訪︰陳小芝

攝影︰何家賢、林君茹

美術︰梁政敏

「有線一哥」受抗癌女友影響人生觀 李尚正無意離巢︰身心健康最重要

李尚正與盧頌恩拍旅遊節目默契十足。(資料圖片)

「有線一哥」受抗癌女友影響人生觀 李尚正無意離巢︰身心健康最重要

李尚正曾演出周星馳電影《美人魚》。(網上截圖)

「有線一哥」受抗癌女友影響人生觀 李尚正無意離巢︰身心健康最重要

李尚正在《死屍死時四十四》相當搶鏡。(網上截圖)