【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

《全民造星V》決賽情侶檔表演 楊安妮讚男友黃家灝EQ高

發佈時間: 2023/07/14

《全民造星V》早前舉行十強拉票記者會,99號參賽者黃家灝(KC)是ViuTV藝人楊安妮(Win Win)的男朋友。記招當日Win Win擔任司儀,KC和Win Win的粉絲均愛屋及烏,互相為對方的偶像打氣。

《全民造星V》決賽將於本周日舉行,十強之一的黃家灝,與楊安妮的戀情一早公開,故由參賽以來,KC被封為「親生仔」。Win Win接受本報訪問時表示︰「壓力反而唔喺呢度,佢同我一樣都係完美主義者,壓力係來自準備一個比賽;流言蜚語我覺得佢無理,平時都無乜時間去睇網上留言,我覺得佢EQ都幾高!」她更對KC相當有信心,「我對佢跳舞方面好大信心,創意力都有信心,唱歌……就同我一樣啦,(即係?)有待改進,我同佢都一樣要有進步空間,所以我哋喺屋企會多啲練歌,或者喺廁所jam歌。」

陪KC廁所練歌

而KC在電台訪問中透露,決賽當晚將與Win Win同台演出,KC信心十足稱︰「之前我成日被人話係Win Win嘅男朋友,睇完我哋表演之後,佢哋就會話佢係KC嘅女朋友。」

採訪、攝影︰楊安莉

美術︰梁政敏

《全民造星V》決賽情侶檔表演 楊安妮讚男友黃家灝EQ高

KC最新一輯造型照,吸逾2,000個like。(FB圖片)

《全民造星V》決賽情侶檔表演 楊安妮讚男友黃家灝EQ高

Win Win與KC一樣熱愛跳舞。(IG圖片)