【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

患ADHD及焦慮症影響舞台演出 陳早怡強勢背後受盡委屈

發佈時間: 2023/07/12

47歲的陳早怡是「專注力不足/過度活躍症(ADHD)」患者,她參加《中年好聲音》時,被形容為參賽者的心理導師。能醫不自醫,早怡因舞台壓力令嚴重焦慮症復發;星二代身份加上強悍外表,更成為她的社交阻力。她深明心理障礙令自己未能在舞台上揮灑自如,所以沒打算簽約做歌手,另找途徑滿足歌癮。

陳早怡是藝人陳欣健的二女,熱愛唱歌的她參加《中年好聲音》時因太緊張,表現未如理想。早怡坦言,30歲時因工作壓力太大感到不妥,於是主動求醫,確診ADHD及嚴重焦慮症,才恍然大悟成長過程何以總是感到挫敗。「細個嗰陣,家姐係TB(女同性戀者)男仔頭,其實我唔鍾意留長頭髮,但我唔想被人以為我係佢,所以我夾硬留長髮;後來我帶男朋友出嚟,甚至結婚,大家仲會話『乜唔係TB嚟呀咩』。細個建立自信嘅時候,偏偏成日被人誤解。」幸好她透過行為治療,學會與情緒病共存。

星二代身份遭誤解

提到跟《中年好聲音》參賽者成為好友,早怡指原來大家對她的第一印象實在麻麻。「大家起初覺得我一定係巴屎閉好寸嗰種,識落先知唔係。我成日(給人感覺)好似嬲咗全世界咁,表情管理唔好,星二代成日有呢種委屈,做嘅嘢可能同其他人一樣,但總被人話寸。」她跟季軍羅啟豪十分老友,但仍被外間誤解,「有人話我『你唔好畀咁大壓力羅啟豪啦!咩都管住佢!』事實上我哋唔係咁樣,我覺得好委屈,點解大家要咁睇我?所以我喺社交上遇到好多挫敗,好收埋自己。」早怡遭淘汰後,獲林鉫徫邀請合唱《憑著愛》,但她擔心影響對方成績而令焦慮症發作,亦令她深知未能駕馭幕前工作。

即使早怡未能在舞台上揮灑自如,不過現在走在街上,有不少街坊認出她,她希望藉着自己的影響力,推廣情緒及心理健康。「疫情期間我修讀咗社工學士學位,我做英文教師,多年來我見證唔同小朋友嘅成長,我更着重小朋友嘅情緒健康,希望以過來人嘅身份幫到大家。」早怡一直營運FB專頁教英文,以往亦將音樂融入教學當中;雖然未能做幕前歌手,但她希望拍片唱英文歌,跟大家分析歌詞內容,發揮自己專業之餘,又可以止歌癮。

撰文︰楊安莉

攝影︰陳健珊

美術︰梁政敏

場地︰Harlan's(The ONE)

患ADHD及焦慮症影響舞台演出 陳早怡強勢背後受盡委屈

早怡熱愛唱歌,希望將音樂融入英文教學當中。(IG圖片)

患ADHD及焦慮症影響舞台演出 陳早怡強勢背後受盡委屈

星二代的身份,令早怡承受不必要的委屈。(資料圖片)

患ADHD及焦慮症影響舞台演出 陳早怡強勢背後受盡委屈

參加《中年好聲音》,令早怡(左二)結識志同道合的老友。(IG圖片)

患ADHD及焦慮症影響舞台演出 陳早怡強勢背後受盡委屈

早怡與羅啟豪非常老友,更幫助對方克服社交恐懼。(IG圖片)