【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

恩師陳少琪細女出嫁 梁詠琪飛羅馬出席婚禮

發佈時間: 2023/07/10

梁詠琪(Gigi)一直視著名音樂人陳少琪為恩師,兩人關係亦師亦友,Gigi更是看着陳少琪兩位寶貝女陳明憙和陳明宜(Jill)長大。日前,Jill與印籍男友Anirudh在羅馬城堡舉行婚禮,Gigi與老公Sergio、女兒Sofia到場見證。Gigi接受本報訪問,表示深深感受到這場中印婚禮,既浪漫又溫馨,「第一次去羅馬一個咁大嘅古堡出席婚禮,天氣好好,仲出現彩虹,成個婚禮好夢幻。」

陳少琪兩名女兒均從事演藝工作,大女陳明憙加入樂壇,當年遭父親反對,全靠梁詠琪幫忙做說客,而細女陳明宜則在荷里活擔任導演。Gigi與少琪一家關係密切,「我同少琪嘅關係就好似一家人咁,所以無論婚禮喺幾遠,我都一定會出席,我睇住佢兩個女大,知道佢結婚,一年前已經mark定個日子畀佢。」Gigi透露婚禮上中式、印式和西式的儀式都做齊,節目相當豐富,她興奮表示︰「因為印度人好着重歌舞,好多環節都有唱歌跳舞,Sofia都有參與,佢同女家嘅家人排咗兩個鐘,練咗一part舞送畀一對新人。」

愛上印度流行曲

Gigi坦言平時甚少留意印度的歌曲,但在婚禮上聽到很多印度流行曲和舞曲之後,令她念念不忘,「出席婚禮後,我哋全家都狂煲印度流行曲,印度啲歌都係圍繞愛情、家人,真係幾好聽。」另外,出席婚禮前,Gigi一家先回老公的家鄉西班牙,她再次帶Sofia到巴塞隆拿欣賞高第的偉大建築物,「佢上次去得四、五歲,今次去已經八歲,開始對藝術感到興趣,可以培養佢點樣欣賞藝術。隔咗幾年無見老公啲屋企人,佢哋見到Sofia都好開心,第一個反應係覺得Sofia高咗好多。」

撰文︰倪小珊

美術︰梁政敏

恩師陳少琪細女出嫁 梁詠琪飛羅馬出席婚禮

Gigi與陳少琪(左二)全家關係就像一家人。(受訪者提供)

恩師陳少琪細女出嫁 梁詠琪飛羅馬出席婚禮

Gigi帶女兒到巴塞隆拿欣賞高第的建築物。(受訪者提供)