【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

馬貫東入行17年首當男一

發佈時間: 2023/07/01

陳曉華(Hera)、馬貫東、吳若希(Jinny)昨日出席新劇《死有對証》(暫名)拜神儀式,入行17年的馬貫東今次首度做男主角,笑言心情興奮又刺激,並感謝公司給他機會一試自己的實力,所以會好好珍惜。馬貫東與Hera有不少對手戲,但彼此經常「狗咬狗骨」,問到可有親熱戲份?馬貫東說︰「我喺劇中有個女朋友,但我同Hera發生咗啲事,令我哋關係有啲改變,唔知會唔會移情別戀。」Hera飾演有強迫症的法醫,她表示完全不怕劇中的解剖鏡頭,「我讀書時成日做解剖,要考人體每個部位嘅名,嗰科成績仲攞咗A。」

同場的Jinny在劇中與阮浩棕有感情戲,她大讚對方靚仔,「我最近先知佢係前輩梁舜燕個孫仔,令我諗番起以前同前輩合作,佢成日認錯我同陳庭欣,哈哈!」她自言今次願犧牲暑假時間去拍劇,全因監製讓她發揮諧星小宇宙,「我個角色係負責搞事嘅,比較輕鬆。」

採訪︰Pauline

攝影︰林良明

馬貫東入行17年首當男一

Jinny大讚阮浩棕靚仔。