【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

海拔2千米拍戲無啖好食 任達華靠朱古力充飢

發佈時間: 2023/06/26

任達華(華哥)昨日為某相機器材概念店擔任開幕嘉賓,剛由內地吉林省長白山拍畢電影《虎視眈眈》的華哥,由零下15度的嚴寒地方,回到炎熱的香港,他透露︰「我喺海拔2,000米大雪嘅地方,日日要爬雪山做體能運動。(有指你一度失聯,令家人十分擔心?)因為入咗森林拍攝,收唔到電話,依家返到香港,30幾度又熱又濕,但返到嚟已經好開心。」電影描述人與動物的共存故事,華哥更要與東北虎演戲,對戲時驚唔驚?華哥表示︰「好驚,佢哋把聲好沉,但太危險喇,所以有啲鏡頭要靠後期製作。」

昨日所見華哥明顯消瘦了,他苦笑謂︰「因為喺雪山無啖好食,只能靠朱古力補充體能。」他指返港後即狂擦美食。另外,華哥近日與陳小春、李麗珍(珍妹)拍攝劇集《守城者》,他飾演警察及飛車手,「最開心係同廿幾年無合作嘅珍妹合作,佢演我嘅靚靚老婆。」

採訪、攝影︰倪小珊

海拔2千米拍戲無啖好食 任達華靠朱古力充飢

華哥在滿天風雪的長白山拍攝內地電影《虎視眈眈》。(微博圖片)