【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

演出溫碧霞傳記式電影 林千渟楊偲泳體會娛圈辛酸

發佈時間: 2023/06/15

林千渟與楊偲泳(Renci)主演溫碧霞監製的傳記式電影《我們的十八歲》,千渟飾演溫碧霞的少女時代,坦言壓力甚大,「因為18歲嘅心境想法同依家好唔同,唯一解決辦法係同溫小姐傾偈,佢大方分享自己細個嘅事。」她亦重溫對方首部電影《靚妹仔》,「溫小姐談吐好斯文大方,但佢話自己細個好粗魯,所以我都無特別跟佢嘅語氣去演。」而Renci自言其角色參考《靚妹仔》主角林碧琪及藍潔瑛。此外,二人在戲中挑戰大尺度床戲,Renci表示只是露背,「場戲燈光打得好好,好似女神降臨咁,可以呃下人!」首次拍床戲的千渟慶幸對手是熟悉的麥子樂和陳安立,大家事前上戲劇工作坊,又傾好動作,所以未感尷尬。

她們透過今次演出體會昔日娛圈生活,以及當年外界如何看待三級片女演員。Renci說︰「背後好多辛酸,其實佢哋拍三級片係唔情願,但無一個可行嘅渠道出道;我哋依家幸福好多,起碼有YouTube或者社交平台。」她認為現今演員面對的困難不一樣,即使在IG分享照片,也要有被批評的準備,「根本就唔理好唔好戲,肥又話肥,瘦又話瘦得濟,眼光淨係放喺身形判斷上面,扼殺背後嘅努力。」千渟表示近年已甚少一脫成名的電影,導演亦會尊重演員,「如果演員、電影同經理人等都達成共識,我當然無問題啦!屋企人支持我,男友係做幕後工作,知道做戲還做戲。」

場地︰The Vault@Fringe Club藝穗會

服裝︰@majeparis(千渟)、@dolcegabbana(Renci)

髮型︰Terry Yeung@Yonda Hair(千渟)、Nickienick@orient4(Renci)

化粧︰Melody Chou(千渟)、Deepmakeup assisted by Lika Leung(Renci)

撰文︰楊安莉

攝影︰何家賢

演出溫碧霞傳記式電影 林千渟楊偲泳體會娛圈辛酸

二人的學生妹造型相當青春。

演出溫碧霞傳記式電影 林千渟楊偲泳體會娛圈辛酸

千渟在床戲中只穿內衣上陣。