【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

刻意增肥14磅曬水桶腰 周嘉洛狂食澱粉質做可愛肥仔

發佈時間: 2023/06/15

剛拍畢《痞子無間道》的周嘉洛,早前自爆由70公斤暴肥至77公斤,由小鮮肉驚變小肥肉。外界以為他拍劇太辛苦而喪食減壓,但他接受本報訪問時,透露原來是刻意增肥,「我希望今次《痞子》角色無咁靚仔,啲肉厚啲。」他揚言劇集煞科後會繼續大吃大喝,做個可愛肥仔。

周嘉洛早前與朱敏瀚、陳瀅及JW王灝兒等拍攝新劇《痞子無間道》,嘉洛在開工期間狂食無停口,國字面慘變無邊界包包面,體重更激增14磅,不禁自嘲「我是肥仔」。日前,嘉洛上載包包面加水桶腰的自拍照,不少網民勸他減肥,指他肥嘟嘟雖然可愛,但身形瘦的時候才是靚仔。不過嘉洛回覆本報,原來是為劇集「犧牲」做肥仔。「我係刻意食肥少少,最主要想喺唔同劇集有唔同造型,今次希望角色無咁靚仔,趁後生乜嘢都試下。(狂食增肥好正?)食朱古力甜品嗰啲OK,但其實食得好辛苦,因為要狂啪澱粉質,一餐會食兩個餐蛋麵,亦會食好多飯。」

嘉洛表示劇中拍檔都讚他「肥咗可愛咗」,又聲稱上鏡絕不肥胖,「我未去廁所或者食咗飯上磅,就去到77公斤,但平均都係75公斤左右,始終拍劇日日出汗,戲服厚又天氣熱!」但他自信不會易肥難瘦,又說:「煞科後繼續放肆下先,短期內唔會改變飲食習慣,暫時又未有新劇安排。媽咪都話我肥咗,之前佢成日話我瘦。」

方東昇直擊嘉洛電兔生活

此外,在今晚一集《好睡好起》中,方東昇等三位主持貼身直擊嘉洛其中一日工作。嘉洛不但分享獨門「快速叉電」大法,經過14小時工作後,他收工時仍能維持高電量狀態,因而被譽為電視城「頂級電兔」。不過他說:「我有時都會強制性熄機,試過拍攝嗰陣,我畀緊對白時瞓着咗,當時情景係我一擘大眼,見到啲crew全部望住我定咗喺度唔知做咩,因為我唔知自己瞓着咗,以為只係眨咗眼。」

撰文︰Steven

美術︰梁政敏

刻意增肥14磅曬水桶腰 周嘉洛狂食澱粉質做可愛肥仔

嘉洛希望繼續做包包面肥仔,懶理被恥笑。(IG圖片)

刻意增肥14磅曬水桶腰 周嘉洛狂食澱粉質做可愛肥仔

嘉洛在《好睡好起》示範秒睡「叉電」,卻意外凸腩示人。

刻意增肥14磅曬水桶腰 周嘉洛狂食澱粉質做可愛肥仔

嘉洛開工時開懷大吃大喝。(IG截圖)