【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

《一舞傾城》搽指甲油坐監穿崩 陳法蓉憑喊戲獲推舉做視后

發佈時間: 2023/06/15

陳法蓉、唐文龍及姚子羚等前晚齊齊欣賞《一舞傾城》結局,提到「沙律媽」陳法蓉因老公唐文龍之死,認屍一幕真情流露令人動容,她說︰「我睇到都跟住喊呀,好痛苦,好慘呀!收到好多朋友短訊,佢哋都話一齊喊!」提到演出獲讚,她開心說︰「去到邊都有人叫我沙律媽,真係好開心,好有滿足感,雖然早兩日又撞傷腳趾,但開心令到我唔驚痛。」

有觀眾推舉陳法蓉憑喊戲力爭視后,她笑說︰「我又唔係親生女,幾時輪到我?不過好多人留言畀我,話我有機會提名視后,咁多人祝福我,已經當贏咗。如果有提名,我一定會飛返嚟。(有信心?)之前同閨密玩遊戲『我有你無』,朱茵話佢係影后,蔡少芬係視后,我都希望有個肯定。」此外,前晚大結局中,陳法蓉槍殺「屠伯」為劇中丈夫唐文龍報仇,因而被判入獄。雖然陳法蓉近乎素顏上陣拍坐監戲夠專業,不過她舉手時明顯見到塗了指甲油的手指,令人出戲。

採訪︰Pauline

《一舞傾城》搽指甲油坐監穿崩 陳法蓉憑喊戲獲推舉做視后

陳法蓉坐監時竟然仍可塗指甲油。(電視截圖)