【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

為新片學剪頭髮 周潤發爆被袁詠儀點到暈

發佈時間: 2023/06/15

周潤發(發哥)、袁詠儀(靚靚)和柯煒林(Will)昨日到中環髮型屋宣傳新戲《別叫我"賭神"》,發哥表示繼《阿郎的故事》和《秋天的童話》後,已很久沒有拍文藝片。今次相隔五年再拍港產片,發哥直言因為劇本吸引,加上靚靚做女主角才令他出山。

周潤發和袁詠儀在新戲《別叫我"賭神"》飾演一對舊情人,分手多年後,靚靚帶着兒子(柯煒林飾演)到發哥經營的髮型屋,把兒子交託給發哥照顧。發哥事前特意去學剪髮,昨日他出席電影宣傳活動時稱︰「有髮型師教我剪頭髮,學咗幾個月,但去到現場都係唔得,一拍近鏡就交番畀髮型師,我手騰腳震㗎嘛,驚剪到自己隻手,頭髮生得番,剪到手生唔番。」

發哥指因劇本好及靚靚關係而令他出山拍戲,「有人畀呢個劇本我,加上有袁小姐,梗係『飯應』,影后喎,幾廿年都咁後生咁靚。」靚靚亦賣口乖︰「發哥喎,我直頭嘔凸啦。」而戲中兒子Will則表示能與兩位影帝影后級前輩合作,感到十分緊張,大爆發哥每日都做「人肉鬧鐘」,朝早六點駕車接他一起去跑步,又帶他品嘗美食,再送他回家。發哥的跑步習慣風雨不改,日前到上海宣傳電影時,每朝早帶隊到黃埔外灘跑步,不過他踢爆兩位拍檔無恆心,「嘥氣啦,Will拍完套戲就無跑,靚靚跑過一次,佢跑商場比較多啲,跑網絡shopping多啲。」令靚靚一臉尷尬。

為靚靚出山拍戲

靚靚首次與發哥合作便飾演情侶,她坦言這是一個難忘的經歷,「好似圓夢咁,追到呢粒偶像,好開心。」發哥即透露︰「阿靚選香港小姐嘅時候,我做評判嘅,但我無投畀佢,所以我一直唔敢見佢,直至唔好彩被佢撞到我…哈哈。」靚靚認真指發哥的說話好有道理,令她心服口服不能反駁,發哥即大爆︰「一cut咗機,佢咪鬧到我隻狗咁,你唔好當我係Chilam(張智霖),佢畀你蝦,我唔會㗎!」發哥又戲言想開拍喜劇《兩人瘋癲》︰「我哋做主角,我再要同阿靚死過,睇下佢死定我死,玩我吖嗱!」靚靚笑到彎腰,不能接話,場面惹笑。

採訪︰Pauline

攝影︰林良明

美術︰梁政敏

撰文︰倪小珊

為新片學剪頭髮 周潤發爆被袁詠儀點到暈

發哥學師兩個月,昨日即席為靚靚剪髮。

為新片學剪頭髮 周潤發爆被袁詠儀點到暈

發哥為戲中小演員掃走頭髮碎。

為新片學剪頭髮 周潤發爆被袁詠儀點到暈

發哥具親和力,連小朋友都喜歡他。