【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

獲汪明荃稱讚算最威 泰臣宣布離巢無綫

發佈時間: 2023/06/09

現年47歲的演員翟凱泰(泰臣)前日在IG連環出帖,宣布跟無綫結束十年賓主關係。泰臣與楊詩敏(蝦頭)同樣由舞台劇踩過界踏入電視圈,二人經常合作扮鬼扮馬,不過他們先後離開TVB;泰臣分享昔日在無綫的工作花絮,回味十年電視生涯,感觸良多。

泰臣前日撰長文,表示踏入六月要再次起步,他自言一邊看電話相片,一邊回顧跟每個製作組、每個相中人的各種工作經歷,令他十分感觸:「熱到癲嘅外景、凍到僵嘅廠、亢奮回魂嘅萬歲、廿人衝去轉粧嘅live騷、等到懷疑人生嘅大雨…彷彿一轉眼嘅事。」

入電視圈父親最開心

回望過去十年,泰臣自問思想較以往成熟,道理領略多了,人與人關係深交了,而認識他的觀眾層亦擴闊不少,他相信自己在無綫十年,所得的必定良多。「點估到自細睇《430(穿梭機)》、《新紮師兄》、《季節》、《大時代》長大嘅(我指我老豆),會見到個仔上台慶呢?呢個(由)舞台界過界去電視嘅新人,有被阿姐(汪明荃)讚過,算叫做威過下。」

泰臣感恩獲得不少機會,又得到前輩提點引路,同時亦感謝無綫台前幕後工作人員的知遇之恩。他最後笑說︰「慶幸無唔見過手機,兼有畀錢養住個cloud(雲端),開心搵到呢批相,留住大家一齊笑嘅樣,笑聲有包埋,喺我記憶度,my friends, see you。」

撰文:倪小珊

美術:梁政敏

獲汪明荃稱讚算最威 泰臣宣布離巢無綫

泰臣在《智能愛人》演機械人保安,演出亮眼。(網上截圖)

獲汪明荃稱讚算最威 泰臣宣布離巢無綫

泰臣(中)過往經常與蝦頭(右)合作扮鬼扮馬,令人印象深刻。(資料圖片)