【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

協助湯洛雯查案搵命搏 袁鎮業寒冬落水險休克

發佈時間: 2023/06/09

劇集《隱門》周一播出以來,劇情發展充滿懸疑性,Madam楊忻曉(湯洛雯飾)鍥而不捨追查兇殺案,舊愛兼下屬甘小新(袁鎮業飾)全力協助。袁鎮業戲份比以往多,不但跟湯洛雯有感情綫,更要挑戰不少動作場口,相當有發揮。

劇中的甘小新總是不斷在Madam Yeung身邊,兩人是一對舊情人,Madam Yeung拒絕小新的求婚後,變回朋友關係,同時在工作上是一對好拍檔。在充滿懸疑和沉重的劇情中,兩人的關係為觀眾帶來輕鬆感覺。袁鎮業接受本報電話訪問,他表示︰「《隱門》係我入行以來較多戲份嘅一個角色,好多謝Amy姐(監製王心慰)一直畀好多機會我。其實小新角色設定係一個暖男,好重友情同感情,好有義氣。」他表示劇中兩度下海,拍攝時正值是12月寒冬,浸在水中足足一個小時,「上水真係有啲休克嘅感覺,幾乎要叫救護車,不過我堅持演埋佢。其實第二集都好大挑戰,為咗幫靚湯(湯洛雯)執番啲錢,由三、四層樓高跳落海,好刺激!」

陽光男孩派福利

袁鎮業笑言原來非首次跟靚湯合作,「對上一次係佢2012年參選港姐,我嗰時仲做緊舞蹈員。今次同佢合作可以話係一拍即合,佢真人同角色一樣咁爽快,大家溝通唔使轉彎抹角。」身材高大的袁鎮業,劇中兩度落水均無機會騷肌,不過他在IG就大派福利,引來網民瘋狂畀讚及留言,他一臉尷尬謂︰「我一到夏天就鍾意出海曬太陽,久唔久都會分享泳褲相嘅,多謝網友支持!」

撰文︰楊安莉

美術︰梁政敏

協助湯洛雯查案搵命搏 袁鎮業寒冬落水險休克

袁鎮業在12月拍落水戲,全靠意志捱過去。(電視截圖)

協助湯洛雯查案搵命搏 袁鎮業寒冬落水險休克

擁1.83米身高的袁鎮業,在IG貼出泳褲相,引來網民很大反應。(IG圖片)

協助湯洛雯查案搵命搏 袁鎮業寒冬落水險休克

袁鎮業和湯洛雯在劇中是一對舊情人。(電視截圖)