【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

陳家樂踢波傷眼 連詩雅貼身照料獲讚100分

發佈時間: 2023/06/09

陳家樂和連詩雅(Shiga)昨日首次以夫妻檔出席《Johnnie Walker Blue Label沉浸式體驗館》活動,家樂全程戴黑超上陣,原來他早前踢波時撞傷右眼,翌日醒來竟出現恐怖滲血情況,嚇得Shiga馬上找醫生。

陳家樂與連詩雅昨日恩愛現身,提到眼睛受傷,家樂猶有餘悸表示︰「陳太(Shiga)好緊張影相畀醫生睇,搵咗個眼科醫生照下,照完先知眼球後面出晒血,但幸運地治療到,唔使做手術,只係喺醫院觀察咗幾日。」Shiga補充說︰「佢一個月內唔可以有激動情緒同做運動,講嘢都要好冷靜。」

蜜月旅行有拖無欠

家樂大讚太太照顧他十分周到,亦好大犧牲,「因為佢(Shiga)仲要做嘢,好似打兩份工咁,而我食完藥會好亢奮,朝早六、七點瞓醒之後就瞓唔番,老婆要負責煮早餐。」家樂指結婚剛一個月,給予太太一百分,「呢個意外係超大考驗,陳太奔波勞碌咁照顧我,好感激佢。」

至於Shiga在家中是否要穿密實一點,不能太性感,好讓家樂好好休息?她笑言︰「無諗呢啲,總之做完嘢就趕返屋企煮飯,健康啲。」家樂亦十分識做,預告稍後「找數」報答太太,他稱︰「我欠佢一個蜜月,本來會去歐洲,但依家去唔到住,嚟緊老婆月尾生日,到時一次過搞。」Shiga豈不是好蝕?她聞言笑說︰「佢計數好叻嘅!今次我哋第一次一齊做嘢,大家又鍾意飲酒,食完飯都會飲番兩杯。」

撰文︰倪小珊

採訪︰Steven

攝影︰林良明

美術︰梁政敏

陳家樂踢波傷眼 連詩雅貼身照料獲讚100分

Shiga恨與家樂再拍旅遊節目,笑言旅行可以慳荷包。