【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

主持HOY TV《東呃西騙》 Ben Sir無懼與《東張》比較

發佈時間: 2023/05/31

Ben Sir(歐陽偉豪)、七仙羽師傅、林泳淘和敖嘉年等,昨日出席HOY TV全新節目《東呃西騙》拜神儀式,節目拆解不同騙案,以警惕世人小心受騙。有指節目內容及logo都跟無綫《東張西望》十分相似,會否擔心被比較?Ben Sir答︰「有比較有傷害,我哋無比較就無傷害。」而前《東張》主持林泳淘則謂︰「《東張》涉獵嘅範圍比較多,而我哋比較娛樂性,最初搵我時未知叫《東呃西騙》,係後來先改。」Ben Sir直言不怕惹怒TVB︰「大台有大氣度,大家節目都唔同東西,東西係一個好普通嘅字眼。」

另外,之前有線新聞主播離職,跳「花兒舞」告別錄影廠,有指公司要求刪片,七師傅大表驚訝︰「係咩?我頭先跳咗一半。」Ben Sir即說︰「咁你下半年無嘢做㗎喇,快啲唸經化解啦。」

採訪︰Pauline

攝影︰林良明

主持HOY TV《東呃西騙》 Ben Sir無懼與《東張》比較

HOY TV全新節目《東呃西騙》,當中有不少是前《東張》主持。