陳淑蘭
陳淑蘭

無血緣的愛

發佈時間: 2023/05/18

無血緣的愛

上星期母親節畀媽咪嘅一封信,估唔到令好多朋友有感受。佢哋問我,當知道我同媽咪無直接血緣關係時,有無晴天霹靂?無,但係媽咪嗰份無私嘅愛,令我好震撼、好感動。公開媽咪同我咁私人嘅關係,我諗咗一年時間先講出嚟,因為我好想向世界歌頌媽咪嘅偉大,亦想分享無血緣嘅愛,好多時都可以改寫對方嘅命運。其實,娛樂圈都有好多無血緣嘅「愛的故事」,周圍都有好多寄養服務家庭,佢哋都一樣咁偉大,付出無私嘅愛,實在令人敬佩。

人與人之間,唔一定需要血緣關係先可以產生愛。愛係一種情感,係一種不分國界、種族、宗教、性別同年齡嘅情感。喺日常生活中,我哋時時都可以向身邊人展示關心、支持同照顧,呢啲都係愛嘅體現。

有時候,我哋對唔認識嘅人產生同情心,願意伸出援手幫助佢哋。呢種情感都係一種愛,係對人類共同體嘅關注同關心。此外,友情、師生關係、戀愛關係,甚至對動物等,都係不同形式嘅愛。

愛嘅力量無窮,能夠令我哋感受到生命中美好嘅事物,同時亦能夠令我哋超越自我,關注他人。當對方感受到愛,佢哋亦會變得更加堅定、自信同有力量。

愛能夠激發人嘅潛能,亦能夠令人感受到生命嘅美好價值,明白自己存在嘅使命同意義,呢種感受亦可以令人變得更加堅強同有活力。

只要我哋能夠保持開放嘅心態,願意去理解同關心身邊嘅人或動物,就可以喺人同人之間建立起真摯嘅愛,享受施比受更有福嘅回報!(本欄逢周四刊登)

撰文: 陳淑蘭 樂天知命,直言無忌的電視及電台節目主持人。
欄名: 口沒遮蘭