【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

母校面臨殺校 羅毓儀眼紅紅嗌不捨

發佈時間: 2023/05/17

無綫節目《東張西望》前晚報道,位於黃大仙的獻主會溥仁小學,因小一收生尚欠一名學生,而面臨殺校。在劇集《下流上車族》飾演蔓蔓的羅毓儀為該校舊生,她得悉事件後,立即與媽媽回到母校懷緬一番。

08年畢業的毓儀重踏母校,顯得十分雀躍,除了探望老師外,也細看昔日的學生照。毓儀到圖書館參觀時大吃一驚︰「環境同我細個嗰時完全唔同!媽咪係家教會一分子,當時搞咗個『故事媽媽』活動,邀請家長嚟圖書館講故事畀小朋友聽。我好有回憶,當時同學叫我媽媽做『麵包超人』,好搞笑㗎!」

走到昔日就讀的6C班房,毓儀感觸地說︰「呢間絕對唔係名校,係屋邨學校。我知道好多家長或者小朋友嘅目標,都係要入名校…但呢間學校會令到你變得(有)正確(價值觀)。細個嘅時候覺得成績好緊要,大個咗發覺有人情味,又或者點樣正確地面對一啲難題,先至係最重要。」如果母校真的被殺校,問她最不捨得甚麼?她雙眼通紅,熱淚盈眶說︰「所有嘢都會唔捨得!我依家有啲後悔,點解唔返嚟多啲?」

母校面臨殺校 羅毓儀眼紅紅嗌不捨

羅毓儀獲昔日小學老師大讚乖巧。(電視截圖)

母校面臨殺校 羅毓儀眼紅紅嗌不捨

羅毓儀小時候十分可愛。(電視截圖)