【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

離巢26年回歸孖老公新劇談情 梁小冰有望加入《愛•回家》

發佈時間: 2023/05/17

港姐出身的梁小冰,是90年代的無綫當紅花旦,97年拍罷《鹿鼎記》後約滿離巢,其後北上發展,於2012年為香港電視拍《導火新聞線》。相隔26年,小冰回巢拍攝無綫新劇《逆天奇案2》,並與丈夫陳嘉輝演夫妻,兩公婆鏡頭前後繼續放閃。

陳展鵬、高鈞賢(Matthew)、梁小冰和陳嘉輝等昨日出席《逆天奇案2》拜神儀式。相隔26年回巢拍劇的小冰,直認一直有戲癮,難得遇上好劇本,便立即答應演出。小冰與嘉輝戲裏戲外都是一對,嘉輝賣口乖說︰「難得可以同老婆一路拍拖一路拍劇,一齊食飯盒都唔錯。」小冰透露今次角色很大挑戰,「我要演一個又老又落魄又滄桑嘅黑幫人士,大家要有定心理準備。」小冰冧爆稱好恨與老公一起開工,因為可以被照顧,「同埋佢係一個超級好嘅對手,會將拍檔嘅對白都背埋。」

提到嘉輝在處境劇《愛‧回家之開心速遞》內,一直未有太太角色出現,問到是否未能打動她復出?小冰即說︰「我驚表錯情呀,要人哋《愛‧回家》邀請我先得,我自己送上門,食檸檬就唔好啦,如果係我會義不容辭,因為嘉輝劇入面嗰三個仔,真係超級靚仔。」嘉輝即說︰「其實一路鋪緊係你…」小冰搶說︰「你唔好亂講嘢。」嘉輝解釋︰「監製一直鋪緊我有個老婆。」小冰笑說︰「話唔埋搵一個後生港姐畀你做老婆呢。」二人不停故弄玄虛。

高鈞賢親解豪宅誤會

另外,Matthew早前上傳一段介紹香港豪宅屋企的片段,被網民篤爆原來是內地而非香港,質疑他充大頭鬼。昨日Matthew對此解釋︰「背景係我廣州嘅屋企,其實係拍緊廣告,廣告商針對香港客,所以發生咗呢個錯誤,我有同佢哋講番。(你擁有好多物業?)香港嘅單位係買嘅,廣州同北京就係租。」

採訪︰Pauline

美術︰梁政敏

離巢26年回歸孖老公新劇談情 梁小冰有望加入《愛•回家》

Matthew透露現時為事業,中、港兩邊走。