【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

婚姻出現「第三者」激親老婆? 黃嘉樂離巢TVB自認衰仔

發佈時間: 2023/05/12

黃嘉樂在劇集《法言人》中,顛覆以往木訥角色,飾演輕佻幽默的律師Will,為觀眾帶來新鮮感。嘉樂坦言從小到大個性內斂,直至遇上太太江惠賢後,才變得開朗風趣,但新婚不久的他收到太太投訴有「第三者」?此外,早前宣布離巢TVB的嘉樂,因一直「收收埋埋」,令《鐵馬尋橋》一眾兄弟姊妹十分擔心,嘉樂亦深感不好意思。

黃嘉樂在《法言人》中是男主角之一,飾演富二代兼「顏值擔當」律師Will,專業之餘性格幽默口花花,表現令不少觀眾另眼相看。嘉樂說:「阿Will同我嘅性格反差好大,本身我唔鍾意講嘢,比較木獨,拍攝過程唔單止好開心,我仲被角色感染咗,又被導演投訴喺片場多嘢講,咁多位演員聽到都話難以置信!」滿以為今次成功,令嘉樂坐穩男主角席位,但他偏偏決定跟TVB「分手」。「拍攝期間仲未開始諗合約問題,拍完《法言人》之後,我做咗一個重要嘅人生決定,就係娶咗我太太啦!經歷開心事之後,我突然有個想法,係咪應該嘗試下其他方向呢?咁啱見到上年約滿,經過充分了解之後,就決定完成合約離開。」

計劃重投內地發展

嘉樂坦言,在工作上仍有很多目標和想法,例如想拍古裝劇,但近年TVB古裝劇的製作比較少,所以他計劃重返內地發展,部分劇本和工作已在洽談當中。「其實你同我都估唔到,我十年前拍嘅內地古裝劇,依家喺內地小城市仲播緊,我將部分片段剪接畀監製睇,令佢哋重新留意我。我都諗過做內地劇男主角呀,我認為自己應付到,所以勇敢嘗試一下。」

其實,嘉樂早於十年前已到內地發展,但突然收到爸爸患癌的消息,即放下一切回港照顧家人。「爸爸患癌嘅時候,我嘅人生都改變咗唔少,當年喺內地個頭開得唔錯,但我係大仔,唔可以唔理屋企,所以決定返香港。我好感恩有好多人愛錫我,監製梁材遠二話不說就幫我引薦,同TVB簽經理人合約,畀我好好發展。我記得爸爸臨終前好確實咁同我講,要我好好堅持繼續演戲,我一定為咗佢努力實踐。每個人際遇唔同,有人行得快,有人行得慢,最重要係無行錯路,我對於依家得到嘅一切都好開心滿足。」縱使在香港多逗留十年,但他視為演技上的磨練,希望將來有所提升,成為獨當一面的男演員。

感激太太全力支持

今次離巢,嘉樂自認「衰仔」,皆因《鐵馬尋橋》的一眾兄弟姊妹事前全不知情。他說︰「我今次的確做得唔好,有少少隱瞞朋友,無同大家商量,所以佢哋一聽到我唔續約,反應特別緊張,尤其係唐詩詠同林子善,馬國明就一如平日作風比較淡然,詩詠叫我考慮清楚,而子善真係好緊張,不斷問我點解要走…其實我唔係刻意隱瞞,只係怕大家擔心我。」幸好,太太全力支持他在事業上的決定,更成為其背後的女人,為他打點工作安排。

新婚不足一年,嘉樂竟收到太太投訴指婚姻出現「第三者」,原來所謂「第三者」正是好友許家傑。嘉樂搞笑說︰「我同許家傑有種相逢恨晚嘅感覺,二揀一的話,我當然揀太太啦!你算吧啦,小三許家傑,我有老婆㗎喇!其實家傑帶畀我好多積極心態,有兄弟相挺、互相幫忙嘅感覺。我同佢基本上唔使返工,或者早收工,就會約埋去健身,久而久之太太有微言,覺得我成日約佢都唔約自己老婆,哈哈。」

一按睇片

服裝﹕Regent place unique

場地﹕PHENOMENON WINE•DINE

攝影︰陳健珊、何家賢

美術:梁政敏

撰文︰楊安莉

婚姻出現「第三者」激親老婆? 黃嘉樂離巢TVB自認衰仔

嘉樂與太太新婚不久,相處甜到漏。(IG圖片)

婚姻出現「第三者」激親老婆? 黃嘉樂離巢TVB自認衰仔

原來「介入」嘉樂婚姻的人,正是好兄弟家傑。(IG圖片)

婚姻出現「第三者」激親老婆? 黃嘉樂離巢TVB自認衰仔

嘉樂夫婦不時跟家傑三人行,家傑搞笑指嘉樂太太才是「第三者」。(IG截圖)

婚姻出現「第三者」激親老婆? 黃嘉樂離巢TVB自認衰仔

嘉樂(中)在《法言人》的生鬼演出十分搶鏡。

婚姻出現「第三者」激親老婆? 黃嘉樂離巢TVB自認衰仔

嘉樂對「鐵馬家族」隱瞞離巢一事,一度令兄弟姊妹甚為擔心。(IG圖片)