【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

名氣連累另一半求職難 方力申做女友專屬開心果

發佈時間: 2023/05/04

方力申(小方)昨日出席能量飲品活動,同場還有前國家體操隊隊員李大雙和前奥運金牌得主李小雙,身為前香港游泳隊代表的小方,與兩位體壇猛人見面時,話題不斷。小方笑言現時食量跟過往當運動員時差不多,但運動量大減,「以前每日游水兩個鐘,依家游半個鐘至45分鐘,食量依然好似20幾歲咁,可以食到30安士牛扒。」

不過小方透露為應付拍劇而瘦身,現時每日只食一餐,問到女友葉萱(Maple)可有陪伴一起減磅?小方表示與女友一起游水︰「我係以教練身份,唔係男友身份。」另外,提到女友呻搵工難,小方承認︰「明明收信話請佢,但轉頭又話唔請,理由係佢男朋友太出名,我聽到都覺得好荒謬。」Maple近日把分享畫作的社交網重開,作品都以淚水作主題,小方回應︰「大家睇到咩就咩,我對住佢係做個開心大使,需要我就陪佢,我係一個幽默嘅人,同我一齊都開心嘅。」

採訪︰Pauline

攝影︰林良明

名氣連累另一半求職難 方力申做女友專屬開心果

小方對女友Maple關懷備至。(資料圖片)