【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

甘願為慈善騷「跑數」 關心妍︰好多人話我傻

發佈時間: 2023/04/17

關心妍(Jade)將於本周四(20日)假紅館舉行「Shine妍亮福音慈善演唱會」,Jade為慈善騷出心出力,一手包辦台前幕後大小事務及負責「跑數」,更隨時要倒貼,令她壓力甚大,幸好獲老公楊長智和女兒楊榮心鼎力支持,令這次慈善個唱更添意義。

關心妍今次開騷,目的是透過歌曲發放正能量,並邀請低收入家庭及一些受情緒病困擾的朋友欣賞。由得知獲紅館檔期到開騷,只有四個月時間籌備,加上四面台開騷成本昂貴,平均製作費要400至500萬元,即使12,000張門票全部售罄,亦只能僅僅回本。

Jade說︰「當中我捐1,000張飛畀低收入家庭,呢度大約值100萬,筆錢要籌番嚟,時間好緊迫。不過我有好多朋友好好,除咗買飛支持,亦多謝佢哋出錢當投資,但我講明唔會有錢賺,當然我都唔會畀佢哋蝕,有咩事我會補貼,只希望賣晒啲飛,如果唔係我就要跑數還債。好多人話我傻,但我好希望送祝福畀香港人。」

女兒盼在紅館表演游水

最令Jade窩心的,就是老公及女兒以行動支持她。「囡囡連利市錢都攞咗出嚟買飛,佢都有幫手叫朋友仔支持,佢上次做我個唱嘉賓,表演咗打觔斗,咁啱呢排佢學緊游水,問我可唔可以表演游水,但紅館點可能有個泳池呢!完騷之後,如果大家成日見到我出嚟做嘢,即係我要努力工作嚟還錢,哈哈!」表演嘉賓方面,Jade碌盡人情咭,嘉賓大部分都是虔誠基督徒,包括衛蘭、衛詩等。

服裝︰Sea@Lane Crawford、Mo&Co.@Lane Crawford

形象︰Vincent@Vchapter

化粧︰Davina

髮型︰Adrian@salon_chemistry

場地︰Studio Meta

攝影︰林良明

美術︰梁政敏

撰文︰倪小珊