【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

《隱形戰隊》CP互相鼓勵 林子善爆喊感激劉佩玥扶持

發佈時間: 2023/04/14

林子善在劇集《隱形戰隊》飾演失去左腳的「女女」,對兄弟忠心,對劉佩玥(Moon)更是痴心一片,演出七情上面,相當搶鏡。現實中的子善亦是性情中人,每當提到演戲路上遇到的伯樂、好友,抑或是最愛的太太和女兒,外形man爆的他即真情流露,數度爆喊,原來大隻佬也是用水造。

林子善16歲獲周星馳發掘,在電影《喜劇之王》飾演小混混洪爺,入行後發展不算一帆風順,但幸運地遇上很多貴人,幫助他成長。子善說︰「周生(周星馳)好好人,當我哋係小朋友愛錫,好開心有佢帶我入電影世界。佢教人嘅方式係直接話你知唔掂,到我大個咗諗番轉頭,就知佢每次話我、鬧我嘅嘢,都係好有用。例如以前我成日着hip hop衫,星爺話『咁好型咩?』,當時我哋拍緊《少林足球》,後尾我先明白,佢係叫我唔好成日覺得自己有型,要實幹啲。」

感謝伯樂星爺子華

在電影圈發展未見順利,子善一度轉行打碟,直到2005年入TVB拍劇。他表示有機會一直拍劇,全因黃子華。「無子華神,我就唔會留喺TVB拍劇。佢拍《一蚊雞保鑣》嗰陣我哋見過面,後來佢拍《奸人堅》,想搵一個人傍喺佢身邊,於是搵咗我。其實係子華神教我點樣喊,有場戲講我個角色出獄,見到有人接自己,就感動到喊;我好苦惱,唔知點演,佢話夾硬谷眼淚就唔係演戲,佢教我點樣投入角色,試下幻想一啲片段,結果正式拍嗰陣我喊到飛起!」

除了星爺和子華,子善感激不少圈中前輩對他雪中送炭,談到已離世的梁舜燕(Lily姐)及余子明時更激動落淚。「喺佢哋身上學到敬業樂業,就算拍到幾夜,都唔好趕住走,咁大年紀仲好有熱誠;我同子明哥好friend,佢叫我子善哥,成日玩我,我好掛住佢哋,好唔捨得佢哋走。」在TVB拍劇,子善最大的收穫是《鐵馬尋橋》的兄弟姊妹。「我哋之間邊個有事,大家就一呼百應!拍《怒火街頭》時,大哥(鄭嘉穎)特登早啲返廠睇我做戲,教我點做。拍《隱形戰隊》時好多場喊戲,二哥(馬國明)知我壓力爆煲,安撫我,叫我放鬆啲,喺我最唔開心時衝出嚟陪我。阿妹(唐詩詠)好窩心,撮合我嘅婚姻,又照顧我生活。三哥(黃嘉樂)最近有新發展,大家都想幫佢。」

承諾一生保護愛女

提到《隱形戰隊》的拍檔劉佩玥,子善亦忍不住哭,「爸爸成日教我做人要謙卑啲,可能謙卑過頭變咗自卑,成日覺得自己唔好,Moon有日捉住我訓話,叫我唔好咁無自信。我同佢無親無故,只係同事,佢浪費咗15分鐘同我訓話,叫我加油,好窩心,佢係最幫到我嘅幸運星。」演出大受讚賞,但子善無刻意簽約做TVB「親生仔」換獎,「我恨攞獎,但民選先係最重要,我要搵錢就唔會喺TVB,我心態係當返學校學戲。」

感性的子善,說到太太及三歲愛女林以晴令自己人生圓滿時,喊得更犀利,他向女兒承諾︰「將來有任何人傷害你,有乜事記得話畀『爸Boo』聽,我有生之年都會保護你、支持你。我都經歷過反叛期,覺得做乜嘢都無人明白自己,我明白嗰種孤獨同難受…到時如果真係有咁嘅情況,阿女,你記得話我知,我一定會用心聆聽。」

【一按睇片】

服裝︰Needless

場地︰Urban Coffee Roaster

撰文︰王連連

攝影︰陳健珊、何家賢

美術︰梁政敏