【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

身兼物理治療師曾壓力爆煲 林景程自認樣衰唔奢望做男主角

發佈時間: 2023/02/17

林景程最近在劇集《新四十二章》中飾演朱家大佬,與弟妹易宇航及龔嘉欣的互動默契十足,感情真摯。景程去年憑《下流上車族》的不肖子角色大受注目,他坦言性格被動又自卑,但在演藝路上獲得觀眾認同及喜愛,甚至獲得獎項提名,令他深感榮幸。

林景程在《新四十二章》中飾演熱愛摔跤的朱古力,與外籍弟弟易宇航同生鬚妹妹龔嘉欣一同生活,玩味十足。「我哋三個好有火花,我同龔嘉欣早有默契,之前合作過《殺手》同《香港愛情故事》。反而易宇航係第一次合作,之前未曾接觸,只聽講佢喺《好聲好戲》聲演,當時覺得佢好搞笑;拍攝時嘗試同佢加深認識,但我聽唔明佢講嘢,七成對話都要靠估,擔心溝通會有問題。」他笑言幸好有劇本在手,過程比預期來得順利,不過對他來說,最大挑戰竟是劇中造型,「摔跤手造型絕對係從演以來最大膽,簡直晴天霹靂!摔跤手着底衫合情合理呀…最後(劇組)都係決定我唔可以着底衫,不過係啱嘅,因為播出嚟喜感大好多。」

有長輩緣獲觀眾請食飯

去年,景程演出的九部劇集先後播映,當中在《下流上車族》的不肖子角色令人留下深刻印象,更令他入圍台慶頒獎禮「最佳男配角」和「飛躍進步男藝員」。他自嘲︰「我成日擔心觀眾係咪唔鍾意睇我個樣?點解會喺鏡頭上呈現呢個樣呢?點解硬係唔識遷就角度?觀眾緣方面,我只能夠講我好幸運,長輩級嘅觀眾都特別鍾意我。有一次出街食飯,有位唔認識嘅長輩突然拎走我張單,佢話好鍾意睇我演戲,讚我演得好,要幫我埋單…當然唔係咁好啦,我搶番張單!但人生中偶然遇到呢種事,真係好令人鼓舞。」他坦言獲得提名,對自卑的他而言,絕對是很實在的肯定,他亦不會因失落獎項而氣餒,反而努力鑽研演技,面對將來不同角色的考驗,「咁先對得起所有支持我嘅人。」

景程拍劇之餘,同時兼顧物理治療師工作,時間分配絕不容易,他更一度面臨崩潰狀態。「仲記得當時我拍緊《下流》,因為拍劇同物理治療工作都特別忙,加上有屋企人嘅飯局要應酬。當然,家庭聚會唔應該形容為『應酬』,但當你一啲時間都無,仲要出席飯局時,就會覺得係負擔,當呢種感覺出現時,我就知出事喇!當下好崩潰、好攰,我又唔習慣同家人分享心事,唔想影響佢哋。當時好誇張,我係突然會眼眶濕透,嚇親佢哋。」

感激家人支持陪走演藝路

景程感恩家人及太太由不接受他做演員,到慢慢支持他,令他不感孤單,「家人唔知係咪已經抱放棄心態?定真係支持我?無論如何,有佢哋支持,我舒服得多。呢條路要自己一個行,同有人喺身邊打氣加油,絕對係兩回事!」在配角位置站穩腳步,問到是否期待當男主角的一天?景程坦言︰「男主角真係唔敢諗!我始終覺得自己樣衰,好多小動作仲想改進,喺咁多瑕疵嘅前提下,我唔敢奢想做男主角,但如果公司畀機會我嘅話,一定會接!至於演戲時嘅壞習慣一定要改,令觀眾容易接受,成為更好嘅林景程。」

一按睇片

撰文︰楊安莉

美術︰梁政敏

攝影︰何家賢、黃敬博