【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

刻意捱殘孖姜皓文追兇 鄧麗欣靠失眠助入戲︰有少少變態

發佈時間: 2023/02/14

鄧麗欣(Stephy)與姜皓文(黑仔)主演的懸疑電影《殘影空間》將在本月23日公映,該片於19年拍攝,受新冠肺炎疫情拖累,相隔三年多才正式公映。戲中,Stephy的角色複雜,極考演技,她為此拍到失眠兼胃痛,更犧牲靚樣,「因為我瞓唔到,咁啱個樣殘啲,配合到角色,好似有少少變態!」為作品拋下女神包袱。

鄧麗欣在《殘影空間》扮演法醫精神科醫生徐曉靜,天生擁有特殊能力,能進入殺人犯的潛意識空間追兇,絕對是非一般角色。Stephy指故事及角色十分複雜,「戲中有好多潛藏嘅嘢,唔係好似一般演出咁照稿讀,要加啲自己嘅想像空間,所以我要搵真實嘅法醫精神科醫生做功課,亦睇咗以往相關嘅紀錄片,仲要拍攝前每晚都迫自己睇。」拍攝期間雖然壓力大,Stephy卻認為今次未算入行至今最難駕馭的角色,「我以前都拍過一啲好沉重嘅角色,當時年紀細,唔識點樣處理,如果嗰陣接到《殘》片呢個角色,一定仲辛苦!」

黑仔被戲中案件震撼

Stephy坦言拍攝《殘》片時飽受失眠之苦,「其實瞓唔到,咁啱個樣殘啲,配合到角色,好似有少少變態,自己習慣咗之後都好難抽離,反而好享受!」對於早年《殺人犯》的郭富城亦以超殘樣演繹戲中角色,問到兩者是否相似?Stephy相信截然不同,「我演嘅法醫喺戲入面無特別發癲同瘋狂,咁先演得更恐怖!」至於飾演幹探的姜皓文,在戲中的家庭生活並不美滿,工作上亦要處理不少懸疑案件,於是邀請Stephy合作追查兇案。Stephy稱︰「戲中我同黑仔個角色原本係對立,自己對佢都唔係好信服,之後再合作查案,戲中每個案件都分別牽涉夫妻或家庭問題。」黑仔則坦言被戲中每宗案件深深震撼,「戲中要揭開多宗命案嘅真相,有好多唔同層面,好多畫面都不可思議,香港影圈好少呢類型題材嘅戲。」相比Stephy拍到失眠,黑仔反而認為拍《殘》片較一般警匪片舒服,「因為戲中查案比較多文戲,無乜追逐場面;我同Stephy拍攝前都有傾有講,開工時有唔少火花。」

盼開續集挑戰演技

問到會否擔心故事情節太複雜而令觀眾卻步?Stephy認為觀眾一定明白,「戲中好多位會講性本善或者性本惡,等觀眾自己主動思考,唔會畫公仔畫出腸,我相信齣戲會有續集!」縱使為角色費盡心神,她自覺非常值得,「我精神上係好辛苦,不過體力上就好啲。我拍戲嘅目標唔係為咗提名或攞獎,接咗角色,無論如何都會全情投入去拍。」談到《殘》片是導演陳志文的處男作,Stephy大讚這位影圈幕後新血,「導演好清楚話我知個角色要啲咩、人物性格同情緒,最尾個嗰場戲拍咗兩次就完成,之後睇playback,大家都係揀同一個take。」

攝影︰林良明

美術︰梁政敏

撰文︰Steven