【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

首度挑戰渣馬10公里賽 周潤發成跑手集郵對象勁親民

發佈時間: 2023/02/13

現年67歲的周潤發(發哥)昨日首次參加渣打馬拉松十公里賽事,一身招牌全黑打扮的發哥,笑言今次純粹嬉戲,留前鬥後的他以1小時3分58秒成績衝綫,成績不俗。發哥魅力吸引不少跑手要求合照,連ERROR成員吳保錡亦開心集郵,發哥全程來者不拒,超級親民。

一眾熱愛跑步的藝人,包括周潤發、蔡思貝、梁諾妍(Inez)、余德丞、陳安立、梁釗峰、陳健安(On仔)、吳保錡及張蔓姿等昨日參加渣馬。發哥繼去年尾參加香港越野錦標賽後,昨早再出戰十公里賽事,身形高大的他衝綫後,即成全場焦點,不少跑手紛紛舉起電話自拍集郵,他亦來者不拒。發哥受訪時表示,十公里完成時間比上次快了一點,問到是否滿意成績?他笑說:「我嚟嬉戲嘅啫,近年鍾意咗跑步。(明年再參加?)10K已經好盡。」發哥表示跟隨教練練跑一年多,「我上次跑越野賽,今次係街賽,街賽好玩啲。今次教練叫我唔好跑咁快,因為前面有斜路,要留力,後面先跑快啲。」問到沿途最難是否要兼顧與跑手合照?他說:「無,佢哋好尊重我,衝綫先合照。(參加海外賽事?)跑掂香港先。」

保錡跑完唔走等合照

同樣首次挑戰十公里賽的保錡,以55分12秒完成,他衝綫後特地站在一旁,等待發哥合照留念,結果成功集郵,發哥更親切地跟他握手又搭膊頭。保錡表示希望藉跑步突破自己,所以參加渣馬,「可能我以前好肥,形象好差,今年想醒一醒,所以跑步同健身。我喺早前ERROR開騷時開始養成運動習慣,今次喺一個鐘內完成,達成我嘅目標,希望出年挑戰半馬或者全馬。」

至於有豐富馬拉松經驗的梁諾妍,誕下女兒Amber後首次挑戰全馬,雖然有舊患在身,但她仍以3小時57分16秒完成賽事,令她開心不已。身在巴西的Inez老公洪永城,則隔空傳短訊為太太打氣,Inez說:「老公淨係講咗兩句加油,阿女喺我出門前就仲瞓緊,返屋企先同佢慶祝。」她希望明年與老公一同參賽,「只要有訓練就一定可以完成,不過如果老公太慢,我唔會等佢,叫佢喺終點等。」雖然洪永城未能親身到場,但安排其「Sir face」餅印女兒到維園迎接Inez,他上載影片寫道:「You are the best!我親自嚟唔到,惟有派個女嚟!」

攝影︰林良明

美術︰梁政敏

採訪︰倪小珊