【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

曾向小演員發脾氣感內疚 劉德華自認 溺愛女兒

發佈時間: 2023/02/09

劉德華近日馬不停蹄為今天(9日)上映的電影《流浪地球2》宣傳,戲中與小演員有一段感人父女情的華仔,不但大談與小演員的拍攝點滴,更激罕談及10歲女兒劉向蕙(Hanna),他直認和太太朱麗倩同樣溺愛女兒,以至Hanna在家中無人怕,但說時嘴角向上揚,一副慈父模樣。

劉德華在《流浪地球2》中飾演一名研究數位生命的科學家,身為特別演出的他,由原定的40組戲,增加到50多組,所以後半部的戲份比主角吳京還要多。他更預告會有第三集出現,亦很大機會參與演出,為了演活科學家角色,華仔事前特別做了資料搜集,並記下繁複的科學數據,以凸顯角色的專業。

戲中華仔與女兒「丫丫」的父女情十分感人,他透露開拍前,特別跟小演員相處了十天,每天像父親一樣照顧她;華仔直言做了爸爸後更易投入角色,「易搞好多,哈哈!我記得拍《五億探長雷洛傳︰雷老虎》時有兩個小朋友,我曾經發過小朋友脾氣,因為係現場收音,佢哋係咁呱呱嘈,我直情捉佢入後巷,同佢講『你好靜一陣呀!』。但當做咗爸爸之後,就知道細路仔係咁,佢哋經過咁長時間拍攝會無耐性,就好似如果我同個女做功課做咗兩個鐘,佢實忟啦。」

女兒拒視像要見真人

華仔在戲中寵女無極限,他不諱言跟現實一樣,「總之我個女鍾意點就點啦,唔係慈父,直情係溺愛。(衰人留畀太太做?)我哋兩個都係溺愛,搞到個女喺屋企無人怕㗎,但佢會折服喺我哋嘅愛底下。」華仔不但陪女兒玩,更會陪女兒上網課,他皺眉道︰「最怕教網上功課,真係煩到吖,我覺得最難嘅科目係英文,要佢教番我轉頭呀。」工作繁忙的華仔經常周圍飛,很多時只能跟女兒視像聯絡,「做演員有時同太空人無分別,阿女細個時,我同佢視像,佢會掟電話要見真人,依家就習慣咗。」

此外,華仔談及拍攝《流浪2》的水底戲時,為免身體漂浮,要把鉛放入潛水衣內,讓身體下沉,他稱做足安全措施。提到內地的科幻電影,他形容仍是剛起步,「我哋拍《流浪2》每日都會犯錯,導演會記低唔好再犯,只要虛心學習,點都會做到。」對於科幻片,華仔喜歡看人性結合的經典西片《E.T.外星人》,但他非科幻迷,所以對人類實現星際旅行,他毫無慾望。

攝影︰林良明

採訪︰倪小珊

美術︰梁政敏