【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

恨湊成「好」字 陳山聰望老婆生兔B

發佈時間: 2023/01/13

台慶頒獎禮圓滿結束,陳山聰憑劇集《金宵大廈2》首封視帝,而他有份演出的《超能使者》亦大豐收,《超》劇一眾演員前晚舉行慶功宴,山聰揚言想「以獎換獎」,希望太太為他生兔B。

陳展鵬、陳山聰和劉佩玥(Moon)等前晚出席《超能使者》慶功宴。山聰憑《金宵大廈2》奪視帝,他坦言興奮了一晚,但很快便調整心情繼續開工,「畀自己開心咗一晚,之後心情已經平復,應該要放低呢種開心,做好眼前工作,太太讚我態度正確、成熟咗。」山聰興奮透露兒子Jaco在電視機前看他上台領獎,更豎起手指公讚爸爸叻,山聰坦言現時最寶貴是擁有幸福家庭,得獎是錦上添花。山聰坦言恨追個女兒︰「最希望湊成『好』字,(老婆答應再生BB?)攞到呢個獎,老婆應該無藉口拒絕我啩,我想用呢個獎(視帝)換另一個『獎』,希望兔年有好消息公布。」

劉佩玥感恩陳展鵬幫忙

展鵬和Moon分別奪得「馬來西亞最喜愛TVB男、女主角」,Moon感性表示感恩遇上好對手展鵬,「佢係其中一個好細心咁去幫我嘅人,我好多謝佢。」展鵬隨即笑她已大個女,可在劇中飾演他太太,Moon指這是前世修來的福份,展鵬即打趣表示︰「可能前世欠咗你嘅。」相當搞笑。對於單文柔笑展鵬在現實中演技一般,展鵬甜笑謂︰「佢成日都係咁。」Moon即搶說︰「即係佢喺老婆面前唔會做戲囉,係真心真意。」問到會否像山聰一樣想追多個?展鵬則表示隨緣。

採訪︰Pauline

美術︰梁政敏