【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

愛女出嫁獲蔡少芬趙雅芝到賀 楊盼盼未心急抱孫︰小朋友睇緣份

發佈時間: 2023/01/12

楊盼盼(盼盼姐)女兒楊慈悅(Jessica)昨日與男友尹國豪(Steve)於尖沙咀舉行婚禮,榮升外母的盼盼姐獲賓客羅家英幫忙「助攻」,催促一對新人三年抱兩,但盼盼姐笑言不會給女兒和女婿生B壓力︰「我無乜所謂,小朋友要嚟就嚟,睇緣份!」

楊盼盼在圈中廣結人緣,今次愛女出嫁,獲不少星級好友親身見證,包括張晉與太太蔡少芬(Ada)、羅家英、錢小豪及錢嘉樂、邵音音、趙雅芝及黃錦燊、郭子豪及女友鄧卓殷等。女兒Jessica挽實盼盼姐的手進場,一對新人註冊宣讀誓詞時,家英哥大喊︰「三年抱兩呀!」Jessica與Steve簽紙期間,家英哥又搞笑道︰「未簽紙,仲有得揀呀!」大搞氣氛。新任外母盼盼姐表示,在女兒籌備婚禮的過程中,見證對方的成長︰「身為單親媽媽,佢哋拍咗拖15年,我都不時提醒佢哋結婚。(家英哥催一對新人三年抱兩?)我無乜所謂,小朋友要嚟就嚟,睇緣份,唔好畀自己太大壓力。」盼盼姐又大讚女婿Steve︰「佢幫我多謝人,一字一句都係我想講嘅說話。」另外,盼盼姐感謝契姐趙雅芝從北京回港出席婚禮。

Ada掛念老父回流香港

新娘子Jessica笑言在婚禮上喊得少︰「提到屋企人難免會喊,始終媽咪獨力照顧咗我咁耐!」她表示無論婚戒、龍鳳鈪及首飾也比較非傳統:「媽咪係傳統女性,但佢好錫我,肯配合我。」另外,賓客蔡少芬早前居於上海,現在回流香港,她表示之前因工作及疫情才選擇留在內地︰「本來諗住留一段短時間,無諗到疫情咁長,留咗喺上海咁耐,老公(張晉)又keep住有綜藝工作,好頻密,我心態覺得全家最緊要一齊。」Ada重申掛念家人是回流香港主因︰「我爸爸同屋企人都老,自己有次喺深圳做嘢,隔住條河見到對面屋企元朗,但又返唔到,當時喊咗出嚟!」

家英哥新冠康復勁精神

Ada表示兩公婆商量後決定舉家回港,又感激老公推了不少工作陪伴︰「我話無辦法,你要為我犧牲啦。(未來工作?)依家我先做家庭主婦,老公有工作就返內地,我兩邊飛陪老公同仔女。」另外,家英哥早前與太太汪明荃(阿姐)在日本外遊回港後雙雙確診,家英哥昨日精神奕奕說︰「我好番晒,之前打咗三針,確診後淨係咳同喉嚨痛,但都要五日先好番。」他計劃農曆新年去澳門度歲,「主要探下八姑娘(賭王何鴻燊胞姊何婉鴻),佢都100歲。」

撰文︰Steven

採訪︰黃曉妍

攝影︰林良明

美術︰梁政敏