【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

從小受濕疹困擾曾狂發脾氣 劉穎鏇自責讓媽媽難受

發佈時間: 2023/01/06

劉穎鏇(Tiffany)16年由美國來港選美獲亞軍,隻身發展多年,早前憑《超能使者》的「Open」一角獲觀眾認同。眼前身形高瘦、皮膚滑溜的Tiffany,原來從小飽受濕疹困擾,試過難以忍受而發媽媽脾氣;長大後病情受控,但又因來港追夢而與父母相隔兩地,令她十分自責,所以希望更努力發展事業,好讓父母有更舒適的生活。

劉穎鏇在2016年當選港姐亞軍、獲最上鏡小姐及現場最受歡迎佳麗獎,看似平步青雲,但原來背負沉重壓力。「電視熒幕上嘅我好高大,膊頭好橫,大家覺得我好大隻。我好唔滿意自己身形,唔想見到『大隻』呢兩個字,於是強迫自己減肥,但正正係我人生中身體最差嘅時間,當時心諗如果我可以矮多幾厘米,或者會舒服啲。」

除了身形問題,濕疹亦令Tiffany非常苦惱。「濕疹嚴重到無法想像,由大髀到腳腕位置,我抓到皮膚損晒,選美時濕疹都有復發,成日好驚雙手潰爛到一撻撻。」從小飽受濕疹困擾的她,坦言以前不懂事,常將痛苦發洩在家人身上,經常向媽媽發脾氣,「雖然我知唔係媽咪嘅錯,但佢每次幫我搽藥膏,佢都會話情願有病嘅人係佢,我每次聽到心入面好唔舒服。每晚媽咪半夜起身睇我有無抓傷皮膚,有時痕到入心,佢就會喺我床邊捉緊我隻腳。依家諗番,覺得自己好唔識體諒佢,當時我太痕太辛苦,發咗唔少脾氣,媽咪受咗我好多難聽嘅說話。」

望給父母更舒適生活

Tiffany並非富二代,但父母給她的一切從不缺乏。由於她是獨生女,媽媽不捨她隻身離家,於是派爸爸陪伴她來港,一家三口分隔兩地。Tiffany去年初返美國探望媽媽,眼見媽媽變老,令她倍感自責。「我喺度諗,嚟香港發展係咪好自私呢?早幾日,媽咪話佢唔小心喺屋企跌親,其實我好驚,佢一個人住,如果有咩事發生,我照顧唔到佢。我呢個女好不孝,25歲人,仲未能夠好好照顧兩位老人家,反而分隔咗佢哋。我好想媽咪多啲返嚟陪我,希望盡快有足夠能力,等佢哋一齊好好生活,有爸爸照顧媽咪,我個心先舒服啲。」

Tiffany過去一年發展不俗,更獲提名台慶頒獎禮「飛躍進步女藝員」,「呢一年我喺工作上好幸運,我知道有人批評我『中文都未講好,點去演戲』,我知道嘅,如果想成功,一定要克服呢個問題,將來先會有更好嘅劉穎鏇!」

【一按睇片】

髮型︰Sue Cheung

服裝︰ba&sh

場地︰古今二 (THE ONE)

採訪︰陳小芝

撰文︰楊安莉

攝影︰黃敬博、何家賢

美術︰顏玉玲