【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

CY陳宗澤望明年開騷 衛詩雅反串做陳家樂兄弟

發佈時間: 2022/12/02

衛詩雅(Michelle)與樂壇新人陳宗澤(CY)昨日出席「U Beauty Awards 2022」,上周38歲生日的Michelle,表示生日願望是到外地過白色聖誕:「呢排好好彩,都幾多廣告代言,拍埋廣告就可以去旅行,但未諗去邊度,機票都未買。(有男伴陪玩?)唔一定有男伴,最緊要放假。我唔心急拍拖,隨緣啦!(多人追?)正常啦,睇下先!」叫好友陳家樂介紹男仔?她笑說:「無用㗎佢,我介紹畀佢識就差唔多,不過佢唔使啦,就嚟結婚。佢邀請我做兄弟團,我話『你啲兄弟質素麻煩高少少』,但我哋全部都識。」

CY昨日獲頒「U Beauty活力時尚之最大獎」,他笑言平日經常紮紮跳,絕對是活力擔當。提到各大樂壇頒獎禮將至,問CY可有信心獲獎?他說︰「我無諗太多獎項,有獎係bonus,無就檢討下自己。」他最希望明年舉行音樂會,「我同公司反映過,但都要大家支持,第一次想喺九展Star Hall開騷,因為我喺嗰度(《全民造星III》)出道,呢個舞台畀到我信心同回憶,希望明年尾實行。」