【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

一家三口為慈善登紅館 李嘉欣11歲囝囝棟篤笑俘虜觀眾

發佈時間: 2022/09/07

大美人李嘉欣前晚跟丈夫許晉亨和11歲兒子許建彤(Jayden)到紅館出席慈善籌款演唱會,首次登上紅館舞台的Jayden毫不怯場,甫上台即大放笑彈,成為全場焦點。

李嘉欣以兒子Jayden名義成立的「JMJ Children's Charitable Foundation」慈善基金,前晚在紅館舉行《A Million Dreams演唱會》,演出歌手包括鄭中基、李幸倪(Gin Lee)、關心妍、劉浩龍、Tyson Yoshi及黃山怡(糖妹)。歌手演出前,李嘉欣一家三口上台致歡迎詞,穿上西裝外套、襯T恤牛仔褲的Jayden,一臉淡定說︰「爹哋媽咪,我哋嘅foundation係幫助弱勢嘅小朋友做教育工作,點解我哋會嚟咗紅館?你哋唔係諗住唱歌吖嘛?」然後對台下觀眾笑謂︰「大家可以放心,佢哋唔會唱歌!」引來全場大笑。

其後嘉欣分享舉辦慈善騷的原因︰「我知道好多人都有一個夢想,就係踏上紅館呢個舞台。呢晚剛好係國際慈善日,我好開心《A Million Dreams慈善音樂會》可以幫佢哋實現夢想之餘,又可以做善事。我非常多謝買飛入場同捐款嘅朋友。演唱會籌得所有善款,將會捐贈畀『願望成真基金』,同埋我偶像蕭芳芳博士成立嘅『護苗基金』。」

蕭芳芳讚嘉欣人美心更美

而「護苗基金」創辦人蕭芳芳表示︰「記得喺30年前,第一次見到大美人李嘉欣,就係同佢一齊拍攝電影《方世玉》。佢嘅靚令我窒息,但人美心更美,我由衷感謝嘉欣,帶畀香港人達成夢想嘅力量。」

撰文︰倪小珊

美術︰梁政敏