【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

產後復出 何雁詩爆鄭俊弘急追B女

發佈時間: 2022/08/30

剛於六月生B的何雁詩(Stephanie)昨日復工,到馬鞍山出席活動搵真銀。產後的Stephanie極速回復窈窕身形,她透露懷孕時只重了17磅,加上產前產後也有做運動,所以不難減磅。她坦言十分掛念兒子Asher,老公鄭俊弘則在家中湊B。她說:「初時諗住生B後想有獨處時光,但太掛住BB,因為佢依家識笑,開工嗰陣有時間都要睇Asher啲片。我估唔到老公湊得好好,幫BB沖涼換片都好專業,我就負責餵奶,同埋幫BB挖鼻屎。」

會否再追多個?Stephanie表示產後一個月,老公已追問何時生第二胎︰「佢好快問我幾時生,但自己想唞下先。(老公想追女兒?)佢之前有提過,慢慢,暫時都係計劃生兩個先。」她大讚Asher旺爸爸︰「BB出世後,老公多咗好多搵錢工作,之前拍劇集《輕功》做咗台慶劇,依家佢又同馬德鐘拍《再見‧枕邊人》。(無時間造人?)抽到時間嘅,睇心情啦!」

採訪︰Steven

攝影︰林良明