【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

備戰考試抽空見「米粉」 鍾柔美學騎馬減壓

發佈時間: 2022/07/13

15歲的鍾柔美(Yumi)近日正忙於應付考試,雖然她甚有壓力,但幸好在努力溫書期間,昨日抽空到東港城與「米粉(Yumi粉絲)」見面,認真有粉絲心。

鍾柔美、陳柏宇(Jason)及林君蓮(蓮姐)昨日到東港城出席超人氣甜點主題夢幻打卡展覽「The Dessert Museum」的揭幕禮,三人在活動上分享近況,又大展歌喉,更即場試玩VR虛擬實境裝置。已有一年沒有出席公開活動的Yumi,透露昨早考完試後即趕到現場,表示十分掛念「米粉」,冀日後有更多時間跟米粉們見面。

陳柏宇妻女暑假外遊

暑假將至,Yumi希望能趁機放鬆一下︰「應該得幾個禮拜假期,暫時未收到公司有關工作安排。不過我想去放鬆下,最近我有個新興趣,就係騎馬,雖然天氣好熱,但我覺得OK,因為有興趣玩,所以都想繼續學。」至於蓮姐昨日首次公開演唱新歌《N.F.T.》,她直言非常緊張︰「因為第一次唱live,首歌有啲難唱,又好輕快,搞到我好想跳舞,但首歌又無舞步,唔知點跳,所以就咁扭下。」

同場的Jason則透露正錄製新歌,但他形容新歌超級難唱︰「首歌音域唔係超級大,但歌詞有啲難唱,而曲風偏向pop rock(流行搖滾),唱到把聲爆晒,好彩休息咗兩日好番啲。」另外,Jason指囡囡Abigail下個月將放暑假,並透露太太正計劃帶女兒外遊,「佢哋唔太介意要隔離,可能會去泰國或者韓國。(唔擔心疫情?)香港疫情夠勁啦,邊擔心得咁多,大家都係睇防疫措施做人,如果唔使隔離,我諗香港一半人口會唔見咗。」

採訪︰倪小珊

美術︰梁政敏