【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

拍飛車戲面臨生死關頭 蔡卓妍︰我差啲撞死劉青雲

發佈時間: 2022/07/08

由劉青雲、蔡卓妍(阿Sa)及林峯等主演的電影《神探大戰》,將於本月21日上映。戲中化身女幹探的阿Sa,表示《神》片令她嘗試出道以來多個第一次,甚至要面臨生死關頭,她更直呼︰「我差啲撞死咗個影帝!」

蔡卓妍在《神探大戰》中飾演女幹探,她形容今次拍攝猶如玩極限運動︰「唔係跑樓梯,就係游水,需要嘅體力非常大,拍完呢部戲,我覺得自己身體都好咗!」雖然阿Sa拍過不少打戲,但她直言今次初嘗了很多獨特體驗︰「我從未試過跳海、全身化一個特技粧,每次都要用六至八個鐘,然後仲要行一條好臭嘅渠,嗰條渠真係『包羅萬有』…仲要喺廟街跳樓!跳樓唔係無試過,但喺廟街有好多人望住呀。」

勤力觀摩孕婦舉止

不過,阿Sa指最難忘的經歷,是拍攝一場面臨生死關頭的飛車場面。她憶述︰「坦白講,要我揸車已經係一個好難嘅任務,今次仲要似個賽車手,有一場戲我真係差啲喺公路上撞死青雲!」阿Sa指當時車輛的倒後鏡都裝了大燈,勉強才能看到路,轉彎時差點撞上另一架車。阿Sa續說︰「再揸咗一陣,我幾乎cut綫撞車,我完全無出聲,青雲都好安靜,然後我將架車停喺紅綠燈前。我望住佢,有啲心虛,佢又望住我,兩個人對望然後爆笑!我差啲撞死咗個影帝,好驚呀!」

由於阿Sa的角色同時是一名孕婦,她亦花了不少時間觀摩孕婦的舉止,她表示︰「我真係要上YouTube,睇好多好多片,睇下一個孕婦應該係點樣?如果喺生產過程入面有啲唔順利,又會係點呢?」

撰文︰Crystal

美術︰梁政敏