【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

七仙羽被誤認「阿四」 鄧兆尊︰我食慣揦鮓嘢

發佈時間: 2022/07/08

鄧兆尊前日應曾志豪和貴花田邀請,客串「田豪祖3寶」YouTube頻道的主持。兆尊身邊已有三位紅顏知己,但近日七仙羽(七師傅)被誤認是其「阿四」,他即時否認傳聞,更笑指自己「食慣揦鮓嘢」,但七師傅太靚女,故對方不是自己杯茶。

「田豪祖3寶」逢星期一至五均會在自家YouTube頻道主持直播節目,由於王耀祖近日飛英國探親,前日一集請來鄧兆尊任嘉賓主持。節目甫開始,兆尊即稱呼貴花田做「李太」,皆因她被指與特首李家超夫人「撞樣」,十分搞笑。

《獎門人》節目陪住長大

七仙羽日前在社交平台分享與兆尊的合照,被誤認是兆尊的「第四房」。曾志豪和貴花田追問有關傳聞,兆尊表示︰「大家太睇好我喇,我邊有佢(七師傅)老公咁好吖!本來佢都同好多人影相,不過佢淨係認到我啫!(係咪你杯茶?)我比較古老啲,屋企人話『女子無才便是德』,佢太聰明喇!我畀慣錢人使,但唔係佢畀錢我使,佢有一億身家,我無喎,點算?」問到「水電煤」三位女友有否呷醋?兆尊否認道︰「無無無,(七師傅)擺明超班。大家知道我食慣揦鮓嘢,執啲街邊豬扒返嚟,佢(七師傅)咁有型咁靚女,我食唔落!」

另一邊廂,曾志偉近期錄製《開心無敵獎門人》,問兆尊可有獲邀?他表示︰「志偉今次安排新人做,佢知我年紀比較大,七師傅我都鯁唔落啦,玩『搵啖食』點鯁呀?呢個節目陪住我哋長大,好多嘢好好笑,因為疫情好多人出唔到街,困住喺度,志偉想帶娛樂同開心畀大家。」

撰文︰倪小珊

美術︰梁政敏