【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

新片《內幕》「執三攤」演出 吳鎮宇︰準時出糧就得

發佈時間: 2022/06/07

郭富城(城城)、吳鎮宇、任達華(華哥)及方中信等昨午到屯門出席電影《內幕》開鏡拜神,對於有傳鎮宇的角色原本由林峯出演,之後到陳偉霆,最終才落入鎮宇手上;「執三攤」演出的鎮宇坦言完全不介意,笑謂只要準時出糧便可,無需計較太多。

繼電影《公元2000》後,郭富城和吳鎮宇相隔22年再次合作,兩人分別飾演律師和警察,聯手對抗壞人。有傳鎮宇的角色是頂替林峯及陳偉霆,臨危受命的鎮宇表示︰「唔介意,幾好呀,可以喺香港開工,佢哋用咗好多說話安慰我,其實只要準時出糧就得。(片酬上打動你?)唔係,主要都係個組合同楊生(楊受成)…上次安排我同張學友、謝霆鋒合作,今次就同城城佢哋,唔好計較咁多。」

而城城透露自己在片中除了是大狀,亦是一名跆拳道導師,他說︰「所以呢排好努力咁壓下腿,盡量令筋骨柔軟啲。」提到剛過去的端午節,城城帶兩個囡囡踩腳踏船,他開心道︰「本來囡囡想睇龍舟比賽,我哋就帶佢哋去赤柱睇,點知去到已經賽完,跟住就同佢哋去飲嘢同踩腳踏船,佢哋玩得好開心。」父親節將至,身為人父的城城和鎮宇指當天要開工,他們更異口同聲表示只記得母親節,城城表示︰「爸爸唔使記住呢啲,只要做好父親責任,同埋最緊要小朋友開心成長。」

任達華跳樓戲要搵替身

另外,片中飾演財務總監的任達華,透露一開場就被方中信陷害致死,他笑稱︰「戲內戲外都要聽大佬(方中信)話!」華哥又自揭在戲中需從五樓高跳下,但他直言因為畏高,所以選用替身,「最難忘係87年拍劇集《杜心五》,要由三樓城樓跳落嚟,本來當時現場有替身,但身高同佢爭好遠,最後我決定親自上陣,依家都打得OK㗎!」

採訪︰倪小珊

美術︰梁政敏

攝影︰林良明