【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

母親節等待女兒驚喜 梁詠琪「留肚」食愛心早餐

發佈時間: 2022/05/06

梁詠琪(Gigi)前日與劇集《反起跑線聯盟》小演員「瑤瑤」張曦晨、「Martin」植海維及「Billy」徐立德,齊齊出席母親節活動。提到周日便是母親節,Gigi透露已暗示想女兒Sofia炮製愛心早餐給她,她更揚言母親節前一晚便會留肚,期待嘗試囡囡的廚藝。

Gigi與劇中女兒「瑤瑤」一起出席Gigi丈夫Sergio代理的西班牙童裝品牌活動,「瑤瑤」一見Gigi即問她:「你有無193(ERROR成員郭嘉駿)咁高呀?」Gigi搞笑回答︰「當然無佢咁高啦。」Gigi表示在第五波疫情下,已久未出席公開活動,抗疫期間亦很少外出,大多在家焗麵包及整甜品,「囡囡見我成日喺屋企,以為我唔使做嘢,直至我哋一齊睇《反起跑線聯盟》,佢先知我有工開。」

為乖女考慮唱快歌

至於母親節,Gigi笑言已暗示想女兒煮早餐做禮物:「其實我無食過Sofia煮嘅嘢,趁今次畀佢試下。我決定星期六晚乜都唔食,等星期日朝早食佢炮製嘅早餐,希望唔會太難食,同埋唔會將廚房搞到亂七八糟。」她指過往女兒都會做手工做母親節禮物,「不過佢跳舞叻過畫畫,最鍾意韓文快歌;反而佢覺得我啲慢歌係sad song(傷心的歌),所以我都考慮唱快歌。」

另外,有傳Gigi與鄭中基及MIRROR成員呂爵安主演的賀歲片《闔家辣》,將於七月暑假檔期上映,Gigi表示不清楚映期,但亦希望盡快上映,屆時與老公、囡囡入戲院欣賞。她說:「雖然老公唔識廣東話,喜劇唔一定聽得明,有時估估下仲好笑。」

採訪︰Pauline

美術︰梁政敏

攝影︰林良明