【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

拍《反起跑線聯盟》與4歲半童星合作 梁詠琪笑愛女無呷醋:佢當對方係朋友

發佈時間: 2022/03/21

今晚首播的ViuTV新劇《反起跑線聯盟》配搭新鮮,首次拍劇的梁詠琪(Gigi)跟強尼演夫妻,她為了劇中女兒「瑤瑤」張曦晨而轉當全職媽媽。今次與四歲半的張曦晨合作,Gigi指愛女Sofia不但無呷醋,更想快點看到她們的演出。疫情之下,Gigi坦言長期停課難免影響孩子身心發展,望疫情早日過去,讓女兒重返校園建立正常社交。

今次梁詠琪難得接拍電視劇,全因她平日經常與《反起跑線聯盟》導演劉偉恒討論湊女經,見證對方由構思到籌備劇集的過程,她亦順理成章參演一角。「我哋都係第一次拍劇,其實我覺得同拍電影分別唔大,依家嘅電視劇製作好認真,令我有賓至如歸嘅感覺,拍得好舒服。特別係有好演員做拍檔,係一次好好嘅經驗。」跟強尼演夫妻,Gigi讚不絕口:「我好滿意強尼呢個老公,雖然第一次合作,但完全無生疏嘅感覺。我睇《全民造星》認識佢,覺得呢個男人把聲好好聽;到真正拍攝時感覺好熟悉,可能一聽佢把聲,就覺得好親切。」

在《反》劇中,有「七小福」之稱的七位小演員佔戲甚重,包括飾演Gigi囡囡「瑤瑤」、只得四歲半的張曦晨。Gigi讚小演員們非常活潑,「其他演員休息緊,小朋友仲喺花園玩,真係精力充沛。(擔心女兒Sofia呷醋?)唔會,我話畀Sofia知我拍呢部劇,有個小妹妹做我個女。Sofia都想快啲睇,每次我出門拍攝都問我︰『今日有無瑤瑤呀?』佢當咗瑤瑤係佢個朋友咁!」

為人家長要懂得變通

劇集故事圍繞香港教育制度,以及兩派抱有不同教育理念的家長,身為人母的Gigi亦感受甚深。「為人父母本身都好唔容易,想知點做好?睇書、睇網上資料或者問有經驗嘅父母。但每個小朋友唔同,要獨立去了解同研究,方法仲要每年改變,因為小朋友都會轉變。香港嘅生活環境、制度都有佢獨特嘅地方,父母要適應同識得變通。好似我個女咁,七歲開始有好多獨立自主嘅渴求,變得好快,例如有時我幫佢決定咗、安排好晒嘅嘢,佢會突然話唔想,但又無原因;做媽咪就要隨時準備plan B或C,唔可以主導晒之餘,同時又要引導佢做正確選擇,每日都挑戰緊IQ同EQ!」

疫情前,Gigi不時陪西班牙籍丈夫Sergio回鄉探望親人,問她可會安排Sofia到外國升學?她坦言未有計劃,但相信女兒讀大學前,一家都會留港。提到兩公婆的育兒方針會否各異?Gigi笑指夫妻的教育理念相同,反而生活習慣有文化差異,「外國人嘅小朋友病咗,會第一時間衝去睇醫生食西藥;但我屋企係會用食療或者中國人偏方,唔需要下下要用西藥解決。兩公婆之間只能夠攞個平衡,父母都放心,家庭又一團和氣。」

暫不安排女兒到海外升學

Gigi在劇中由事業型女性轉型做全職媽媽,現實中的她坦言當媽媽後,個人娛樂已極少,但一直保持適量工作,不但工作時有「放監」感覺,亦可跟社會保持聯繫以免脫節,決心做「潮媽」而非「師奶」。疫情之下,Gigi目前大多在家接受訪問、綫上宣傳劇集,陪伴女兒的時間亦增多,「當然小朋友有爸媽陪玩梗係開心,但喺我角度睇,如果小朋友困喺屋企太耐,對身心靈都唔太健康;而且做家長嘅,亦要拿捏好小朋友嘅依賴性。所以我希望早日疫情過去,囡囡可以返實體課,建立番正常社交同獨立性。」

一掃睇片【一按睇片】

撰文:楊安莉

美術:梁政敏