【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

與任賢齊首結片緣 郭富城自薦以哨牙Look示人

發佈時間: 2021/12/21

郭富城(城城)、林家棟、任賢齊(小齊)及張可頤等昨日在葵涌貨櫃碼頭拍攝電影《臨時械劫》。城城和小齊相識20多年,但原來今次才是兩人首度在電影上合作;城城在片中又以哨牙look現身,認真有驚喜。

郭富城在《臨時械劫》中飾演賊王,哨牙造型與平時的型仔形象大相逕庭,他指由於電影屬黑色幽默,所以主動提出以哨牙look示人。城城笑謂︰「因為套住咗假哨牙,有時講嘢太激動或者動作太大,啲假牙就會彈出嚟,搞到要NG,但我哋又覺得幾好笑。」

城城與任賢齊相識20多年,但原來這是兩人首次合作拍電影,他們都直言感覺特別,小齊說:「之前成日同小美(城城經理人)講想同城城拍戲,今次終於有機會。」兩人又互笠高帽,城城大讚小齊有喜感,小齊即讚城城的造型有驚喜,並欣賞對方專業認真。

不覺除夕與MIRROR打對台

另外,城城將於大除夕夜出席中環海濱倒數表演,問他如何分配時間排舞及拍戲?他表示︰「其實有啲戲份得小齊同家棟拍,我就可以抽時間去排舞。其實對上一次喺舞台上唱歌,已經係上年喺尖沙咀海旁嘅抗疫騷,今次再有機會排舞感覺好興奮。」提到城城當晚將與人氣男團MIRROR「打對台」,城城說︰「其實可以喺大節日表演,令觀眾睇得開心係一件好事,唔好話『打對台』,最緊要成件事開心,我都好欣賞一啲新嘅歌手,希望各自都做好個show、享受個節目。」

至於在片中飾演警察的張可頤,直言這是第一次拍揸槍戲份︰「入行以嚟有兩樣嘢最驚,第一係燒炮仗,第二就係拍槍戰,每次拍都會腳軟,所以今次係走出舒適圈嘅一大突破,依家仲有少少愛上(揸槍)!」

採訪︰Pauline

美術︰顏玉玲