【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

獲封美魔女有壓力 康華恨做女主角:要保持渴望

發佈時間: 2021/12/17

剛踏入50歲的康華向來是最強美魔女,凍齡有術的她在《十月初五的月光》中與海俊傑做熒幕情侶。94年選港姐入行的她,即使在圈中逾20年,仍然渴望在無綫當上女主角:「要保持住有heart,先會演得好。」

康華在2000年原版《十月初五》飾演金勝媽媽,在新版則飾演祝展輝太太馬冰心。她笑說:「之前我演『金勝阿媽』,被『萬朱莎華』迫到跳樓,今次『萬朱莎華』就想搶我老公。我好鍾意『馬冰心』呢個角色,比較溫文接近我性格,希望畀到觀眾新鮮感。如果有得揀,我真係個個角色都想做!」繼《星空下的仁醫》後再與海俊傑演一對,康華笑說:「之前同韋家雄、郭晉安合作(演熒幕情侶),今次就海仔,三個唔同性格、唔同感覺,每次演熒幕情侶都有新火花,好開心!」

父母從不催婚

問到目前單身的康華,現實中是否已遇到Mr. Right?她說:「Mr. Right呢…我覺得最緊要隨緣,時機未到,時間到我一定好好珍惜。父母覺得我開心就得,感情係自己感受嘅,最緊要自己舒服、開心,所以佢哋從來無催過我㗎!」保養得宜的她是圈中出名的美魔女,她笑言對此封號「有啲壓力」,「喺呢個年代,keep fit係對自己負責任,間唔中覺得辛苦時會去平衡下、運動下,咁樣會令自己開心;想食乜嘢就隨意去食,但食完之後要做番適當運動,覺得呢個方法幾好。」

07年,康華曾離巢無綫往內地發展,在內地劇初嘗女一滋味;及後她為照顧父母決定回港,回歸娘家後多演配角,直至在15年《刀下留人》演萬貴妃,獲觀眾大讚是「最正奸妃」。入行逾20年,康華依然恨做女主角,「每位演員都會有呢個渴望,好慶幸喺第二度拍戲都試過做女主角,有過演重要人物嘅機會…從事呢樣嘢(演藝事業)要好有heart,一定要保持住,先會演得好,齣劇先會好睇。heart一直都有,我唔會掉低,無論做主角或其他角色,係要有呢份heart先會做得好。」

【一按睇片】

化粧︰Marc Woo@MM AVEDA

撰文:梁榮達

攝影:何家賢、馮凱宜

美術:梁政敏