【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

《拳王》收視未如理想 張振朗:要做已經做盡

發佈時間: 2021/12/13

張振朗及許家傑等昨日宣傳台慶劇《拳王》,雖然二人為劇集瘋狂操肌,相當刻苦,但劇集收視未如理想,第二周平均只得16.1點。振朗坦言以順其自然的心態面對收視,只望給觀眾新鮮感。

提到明晚的《拳王》將播放張振朗與許家傑對決的場口,振朗昨日大讚對手:「呢場戲唔止打拳咁簡單,家傑真係好大隻,身形又高過我。」家傑聞言笑說:「邊個最大隻?心照啦!」家傑表示為《拳王》減脂操fit,振朗則需要增肌,家傑說:「譚俊彥每日跑10公里,但係我真係效法唔到佢,一個禮拜只能夠跑四日。而且我要健身,都幾辛苦,雖然我學過兩、三年泰拳,但只係BB班。」談到角色跟「送水輝」性格完全相反,家傑說:「依家喺街好多人見到我,就同我講劇中金句『一拳幫我打爆佢』,我都覺得好好笑。」

許家傑撑神劇靠口碑

至於振朗自言除了打拳戲外,最難忘要玩滑翔傘,「拍嘅之前我從來未玩過,而且仲要自己揸部cam拍,加上有時間限制,原本要拍20分鐘,因為風力影響快咗着地,得番五分鐘要做晒場戲。拍攝過程都幾辛苦,希望觀眾留意多啲。」另外,提到《拳王》收視暫時未能突破17點,家傑笑說:「通常神劇都係要靠口碑開始,之後再吸引觀眾睇番套劇。」而振朗則表示無失望:「我要做嘅已經做盡,今次由自己好瘦到練到好大隻,希望畀到觀眾新角度同新鮮感。」

採訪:Pauline

攝影:林良明

美術:梁政敏