【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

炎明熹姚焯菲 未成年無得拍咀戲

發佈時間: 2021/10/04

無綫《聲夢傳奇》學員炎明熹(Gigi)、姚焯菲(Chantel)、鍾柔美(Yumi)及冼靖峰(Archie)等,昨日到九龍塘一所學校出席青春歌舞劇《青春本我》拜神儀式,眾人身穿校服亮相,無綫高層曾志偉、樂易玲、王祖藍及何麗全均到場支持。首次拍劇的Gigi透露心情緊張,問她在劇中可有感情綫?她搞笑說︰「可能我同Chantel會有(感情綫),好似有喊戲,都少少驚喊唔出,相信導演會幫我。」至於咀戲,Chantel指因她們未成年,相信不會有親熱鏡頭,「編劇知道我哋第一次拍劇,都唔會畀好難嘅角色我哋,都係做番自己。」談到Gigi跟韓劇《魷魚遊戲》中的「木頭人」撞樣,Gigi認為雙眼及齊蔭最似;提到她亦跟卡通片《櫻桃小丸子》的野口同學撞樣,她笑說:「我諗都係因為髮型。」

同場的Archie踢爆Yumi拍劇時狂NG,Yumi即為自己平反︰「我哋唔係好慣面對鏡頭,又要拍情緒戲,所以有啲NG,但我無數到NG咗幾多次,因為我太專注喇。」Archie坦言群戲企位最難掌握,「好容易講一兩句對白就踏前咗,遮住後面嘅演員,同喺台上唱歌好唔同。」

採訪︰倪小珊