【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

婚後與其他異性絕緣 張新悅餵森美進食勁尷尬

發佈時間: 2021/03/26

森美與張新悅昨日以有機大使身份出席活動,二人在宣傳片中扮演夫妻,張新悅笑言自從結婚兼離開娛樂圈後,已鮮有接觸老公以外的異性,所以拍攝時要餵森美吃東西,令她非常不好意思。

森美與張新悅同樣注重家人飲食健康,張新悅會在家中種蔬果,而森美則表示與電台同事每周向本地農夫訂有機蔬菜:「之前一直擔心食物會唔會有農藥,自從食咗有機菜之後就無呢個煩惱。」

復出唱歌要老公批准

二人拍攝宣傳短片推廣有機生活,他們在片中扮演夫妻,張新悅更與本地樂隊FreshLife合作,創作及唱出主題曲《簡簡單單原來很快樂》。張新悅坦言婚後多年,生活一直被老公與女兒包圍,甚少接觸其他異性:「突然多咗個『老公』,有幕我要餵森美食嘢,真係好尷尬;而且FreshLife幾個男仔好年輕,計年齡我生得佢哋出喇!」

張新悅相隔近20年後再獻聲唱主題曲,問她可會復出做歌手?她說:「如果純粹玩下就得,但做番歌手就唔會啦。睇下有無人搵我,又要睇老公批唔批准。」身為四女之母的她,平日在家也會母女檔合唱許冠傑的歌曲;而森美亦說:「啲仔女都會同我一齊唱Beatles嘅歌,一齊夾band。」森美大讚張新悅外表、聲綫一樣凍齡,逗得她十分開心:「我個真老公都無咁讚我!」

採訪︰Pauline

攝影︰林良明

美術:梁政敏