【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

羨慕雙親勁恩愛 高海寧爆父母互夾腳趾食飯

發佈時間: 2021/03/24

高海寧(高Ling)、胡諾言及周志康昨日到觀塘出席戒煙活動,高Ling指父親有30多年煙齡,近年終成功戒煙。高Ling言談間忍不住大爆父母超級恩愛,平日食飯時更會在枱底互夾腳趾「十趾緊扣」,相當肉麻。

高海寧指父親近年多咳多痰,自己及弟弟亦有鼻敏感,所以力勸父親戒煙:「我一聞煙味就打乞嗤,爸爸為我哋戒煙後身形圓潤咗,我哋都陪佢做運動。」她大讚父親在戒煙過程中非常堅持:「起初我會買零食畀爸爸頂癮,同埋會陪佢行山做運動。爸爸同媽咪好鍾意游水,所以佢哋一齊去游水,健康咗好多。」

胡諾言唔准仔女做電燈膽

高Ling搞笑指父母多年來經常恩愛放閃:「每次食飯,佢哋都會喺枱底互相夾腳趾。(要求將來男友一齊夾腳趾?)呢啲係個人喜好嚟嘅,我仲未識得夾腳趾,不過都希望將來好似我爸爸媽媽咁恩愛。」另外,高Ling表示80多歲的公公近日做身體檢查時,發現肺穿窿:「公公有吸煙習慣,但佢年紀大,要佢戒煙真係好難,惟有勸佢食少啲。」

胡諾言得知高Ling父母愛玩「十趾緊扣」亦相當有興趣:「不過我同老婆(陳琪)無呢個習慣,只係每次食飯都好自然坐埋啲,叫小朋友唔好坐我哋中間,呢啲都係兩夫妻嘅情趣。」近年愛上跑步的他,等兒子長大一點,便會兩父子齊齊去跑。

採訪︰Pauline

美術:梁政敏