【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

娛圈新丁開工難忘事 滕麗名摸唐寧大髀手震震

發佈時間: 2021/03/19

很多事情的「第一次」都十分難忘,正如每個演員入行都會經歷到片場拍攝第一個鏡頭、第一次開咪做DJ等。滕麗名加入大銀幕的第一天拍攝就要摸女演員大髀,Bob第一日開咪更收到震驚娛樂圈的噩耗,而火速上位的周嘉洛一出鏡就做路人甲的指定動作--被亂槍掃射,亦有幸運如馮盈盈傍着汪阿姐做主持。就讓他們跟大家回味入行第一日的經歷吧!

滕麗名早於拍劇前已進軍大銀幕,回想當年接拍《四個32A和一個香蕉少年》還是新人,緊張到不得了,她說︰「真係好驚,因為完全無演戲經驗,又未接觸過呢一行,對住鏡頭唔知點做,加上我又剪咗個skinhead,得半吋頭髮,成個人好不安,成個男仔咁要調戲女仔喎!第一場戲就要摸江麗娜(唐寧)大髀,『死啦!佢會唔會以為我係同性戀者㗎?』一開工就被安排摸女仔大髀,好得人驚,驚足一日呀!」

不過,阿滕大讚有份參與製作的陳可辛相當溫柔,耐心地教她演戲。問到阿滕可記那場戲NG幾多次?她就說︰「唔記得了,但肯定唔多,當年仲係用菲林,菲林好貴㗎嘛!」

採訪︰Pauline

美術:梁政敏