【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

偶像蔡一傑送吻 50歲阮小儀欣賞自己年齡

發佈時間: 2021/03/19

阮小儀主持的《小儀與13型男》將於明天(20日)播出最後一集,小儀請來偶像蔡一傑壓軸登場,跟對方浪漫約會;小儀透露人生首次參加的偶像聚會便是蔡一傑,她說︰「幻想會成為另一半嘅人,真係只有佢,因為感覺好近,年紀上唔會差好遠,同佢好親近。」

在小儀心目中,蔡一傑事事追求完美,「佢唔可以有錯誤,喺能力範圍裏做到最充足嘅準備,令件事出嚟係靚。」不過她卻認為,若果身邊另一半是「完美型」,定必會有壓力:「身邊人追求完美嘅話,做隔籬嗰個一定幾辛苦,但若然愛呢個人,都會盡量配合,盡量做到自己又開心,佢又開心。」節目中,小儀送了一隻親手製造的戒指給蔡一傑,逗得他非常開心,更在鏡頭前親吻小儀臉頰,令她暈晒大浪。

小儀問蔡一傑渴望哪一種感情生活?他表示︰「無渴望、無寄望,總之盡量享受生命,感情生活唔重要,最好有,不過無亦無妨。」至於甚麼人會吸引到蔡一傑?他說︰「健康型,好似歐鎧淳,膊頭又橫、又夠高、樣子又甜美、腳又長。」

追求平實愛情

現年50歲仍然單身的小儀,跟13位型男士約會後,有不同的體會︰「由始至終都追求愛情,依家追求平實啲嘅愛情。我仲未結婚,世俗眼光會話我嫁唔去、無人要,但我唔係咁睇。我反而會愈來愈欣賞自己呢個年紀,喺40幾歲開始,就已經有呢種感覺。每一年都會欣賞自己嗰個歲數,因為代表有所成長,我嗰一年所吸收到嘅嘢,都可以畀到對方。」所以小儀相信她將來的男友,會幸福過她以前的男友。

撰文︰倪小珊

美術︰梁政敏