【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

暖男護花 林奕匡「以身相許」幫小儀擋狗

發佈時間: 2021/01/22

阮小儀在香港開電視節目《小儀與13型男》中,最新一集邀請林奕匡擔任小儀的約會對象。二人到狗場做義工時,有大狗「胸襲」小儀,林奕匡立即挺身而出,以肉身擋在小儀前面,小儀立即心心眼,大讚林奕匡是真正暖男。

節目中,林奕匡帶小儀到「毛孩守護者」做義工,二人一起洗狗籠、拖地及帶狗散步。當小儀餵狗狗食零食時,突然被狗狗「胸襲」,林奕匡見狀立即擋在小儀前面,隔開小儀和狗狗。小儀感動地說︰「佢幫我擋住啲狗、保護住我,其實佢都好奀,論身形橫度,我仲橫過佢,但佢用身體保護住我,令我覺得好warm。」

獲小儀大讚是99分暖男,林奕匡說︰「大部分人都唔會刻意咁講我,但我覺得自己都有少少體貼,亦會為對方諗好多嘢,不過仲有好大進步空間,唔敢話自己係暖男,但都應該係『微暖』啦。」問到平日對太太李靄璣是否同樣窩心?他甜絲絲說︰「未必每日都做到,但自己會花時間、心機去畀驚喜對方。」

憑歌寄意追回太太

提到林奕匡當年事業未及李靄璣,他坦言從不覺自卑,但透露二人差點因事業問題分手。他說︰「13年我有計劃出碟,可能係最後一次,佢(李靄璣)擔心我哋將來,話要考慮應唔應該繼續一齊,我當時同佢講『你估我唔想你幸福咩?無論我係咪你另一半,我都希望你快樂,但我一無所有,我最珍貴嘅就係你』。」冷戰第二日,他將《Don't You Remember》的歌詞送給女方,最後二人克服難關復合。

撰文、編輯︰李潔盈

美術︰顏玉玲